Patek Phillipe Nutella

Misschien moet je Amsterdan Vintage Watches even benaderen via Instagram. Die geven mooie prijzen.

1 like

Jammer…zoiets komt mij nooit aanwaaien…

1 like

Is het nou echt of niet? Ik ben alvast in de war door alle commentaren.

4 likes

Hij wordt niet verkocht ,laat dat duidelijk zijn ,ik ben niet aan het vissen om het te verkopen ,moet wel verzekerd worden en heb geen zin om naar en PP punt te gaan en dat mij wordt verteld dat het en echte neppers is.

Want?

Als alleen de datumschijf gekrompen is dan zou je kunnen overwegen om de kast op hoge temperatuur in de vaatwasser te wassen.
Dan is de Pattek weer schoon en in de juiste proporties.
Ik denk dat een 42000-45000 euro dan wel haalbaar moet zijn.

12 likes

Dat zou ik ook doen. Wel even laten taxeren.

Dat lijkt me niet nodig

3 likes

Bedankt voor je constructieve feedback.

Ik kom niet meer bij. Dit is echt mijn favoriete topic.

3 likes

Graag gedaan. Ik ben in een goede bui vandaag.

13 likes

Dit horloge lijkt heel erg op het exemplaar dat bezongen wordt in dit filmpje. Bedragen die verder genoemd worden hier lijken me wat conservatief maar realistisch !

1 like

Ah tegenwoordig komen ze niet meer uit de erfenis van een opa, maar komen ze gewoon aanwaaien. Ik moet toch vaker buiten komen.

15 likes

Ik had net Stevie Wonder aan de telefoon en zelfs hij zag direct dat het om een echt exemplaar gaat.

10 likes

Sommige mensen hebben al het geluk van de wereld… als ik met een beetje wind buiten sta krijg ik hooguit een tak in mijn snufferd…

Afijn duidelijk een echte. Bij de grijze dealer 35.000 waarde en via C24 wellicht 40.000. Maar als je enkel de waarde ‘op papier’ wilt weten dan kan je het horloge het beste even een taxatierapport laten opstellen bij een gerenommeerde partij. Ik weet dat avw dit ook doet dus neem het horloge even mee daar naartoe.

Laat wel ff weten hoe het af is gelopen zodat we kunnen zien in hoeverre wij ernaast zaten met onze schattingen.

1 like

Sorry for being a newb :sweat_smile:

1 like

Sarcasme kan soms verwarrend zijn. vooral hier op het forum :v:️

Wat een geweldig scherpe foto s, moet voor de kenners toch voldoende zijn?

Ik gooi er wel weer een slotje op. :innocent:

4 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.