In deze toestand kun je zo naar het communiefeest!!!
Dank, ja een leuke micro brand, leuke en goede communicatie! ik maak er binnenkort even een leuke review van.
Deze had ik al eens gezien en ik vind het echt enorm zonde van zo’n mooie klok. Waarom zou je dit doen, het ziet er niet uit maar dat is mijn mening
Voor mij zeker niet, nee bedankt !
Patina is vies, goor en een gevaar voor de volksgezondheid!
Brasso/Dreft rules…
Het is niet mijn smaak, maar wel cool. Het ziet eruit alsof het ergens naar ruikt. Stinkt het? En hoe heb je het gedaan?
Nee het ruikt niet , ruik alleen de vanille van het lederen bandje
Horloge is van nov 2018 dus was nieuw en schoon
Toch heb ik hem eerst schoongemaakt met citroenzuur , daarna even gedompeld in het zeeaquarium ( zoutwater) en daarna in een potje gehangen met amoniak . Niet in de amoniak maar in een afgeslotenpotje erboven hangen . Naar een klein uurtje kijken en eruit halen wanneer je wil .
Deze kast is messing, ik dacht dat het met brons nog sneller gaat
Je krijgt er iig wel veel aandacht mee en vragen over als je hem draagt .
Het is mijn vakantie klokje dus mag straks ook de zee in
Ik vind het er echt verschrikkelijk uit zien. Kan je hem ook nog “schoon” krijgen?
Of uurtje in citroenzuur leggen, dan ruikt hij wel daarna
Nou door deze foto’s heb ik trustlevel 2 bereikt en mag nu horloges verkopen
Bedankt HF
Mijn probleem met bronzen cases is dat ik ze vooral nieuw mooi vind. Het brons heeft uit zichzelf al een wat rustieke uitstraling die in mijn ogen niet met een soort “deze heb ik gevonden op de bodem van de oceaan”-patina hoeft te worden aangedikt.
Sorry als ik tegen schenen schop. Ik vind een ongeschonden Panerai ook niet mooi, dus kun je er wat mij betreft lekker mee experimenteren.