Patrick

Een tijdje terug een horloge mogen verkopen aan @Patrick en wat mij betreft een aanrader.
Alles gewoon vlot en correct zoals ik het via HF gewend ben en zoals het m.i. heurt.

Nog even een gezellige kop koffie gedronken bij de overdracht en beiden tevreden huiswaarts gekeerd.

Ik wens je nog veel plezier van de aankoop en op het forum :+1:

Nog bedankt voor de prettige deal en HF weer voor het podium!

1 like

Bedankt voor je berichtje, Arend! Ik heb nog steeds veel plezier van m’n nieuwe Steinhart OVM 39. Het was leuk je gesproken te hebben en al helemaal leuk om jouw collectie te zien en even om de pols te hebben gehad. Ik ben er best jaloers op!

De volgende keer is de koffie van mij.

1 like

Net een Tropic bandje overgenomen van Patrick, snelle respons en de deal was dan ook snel beklonken…

Ik het geld overgemaakt en hij het bandje op de post gedaan. Top service en wie weet tot de volgende keer.

Wat mij betreft een aanrader :+1:t2:

1 like

Fijne deal gedaan met @Patrick. Goede communicatie en snelle acties, aanrader!

1 like

Deze week een Seiko SKX009 overgenomen van Patrick. Hij had hem in het blauwe gedeelte gezet en mij een bericht gestuurd omdat ik een gezocht-topic had aangemaakt.
Omdat ik eerder al eens achter het net viste, snel gehandeld.

Contact is prettig verlopen. Horloge was in uitstekende staat en was snel verzonden. Patrick is duidelijk en doet wat hij zegt. Prettig zakendoen. Top :+1:

1 like

Hele snelle transactie gedaan met Patrick, Citizen NY 0040 overgenomen, niets dan lof voor Patrick.

Gr. Marc

1 like

Afgelopen week de rainer box van @Patrick overgenomen.

Patrick is zeker een aanrader! Snelle communicatie en duidelijke omschrijving van het product. De rainer box was in perfecte staat en de volgende dag al in huis.

Tot de volgende Patrick :grinning: :sunglasses:

1 like

Een turtle van Patrick overgenomen, geen enkel probleem. Vlotte communicatie en verzending, dank.

1 like