Dat staat er ook?
Dit is geen Photoshop he? Ik schrik hiervan.
Jij bent echt uitermate ongeschikt als moderator.
En waar heeft Jur zijn handen nou zo vol aan? Ik zie het niet
Zlaten zou daar geen nee tegen zeggen. Ik denk dat hij vind dat hij prima speler en scheids tegelijk kan zijn.
Als @anon50762135 aan de macht komt, moeten wij uitwijken naar eigen horlogeforum. Wellicht heeft @vulliw nog tips voor het bouwen van een website.
Dit is bovenmatig grappig. Ik voelde een lach opkomen, maar wist deze gelukkig goed te onderdrukken!
Eens. Maar Ide weet best dat @Drebin en ik hem dan hele dagen gaan appen.
Ban hem… nu!
Ide, ik kreeg tegenspraak in dat topic. Geef die man even nadenktijd tot volgende week.
Godsamme Ide, je zet onze vriendschap op het spel, BAN!!!
Hahaha zag je die advertentie? Geef die man een ban tot 3019, omdat hij zo lekker zichzelf is.
Daar ben ik blij om. De dag dat jij om mijn grappen moet lachen log ik hier voorgoed uit. Als humor een auto zou zijn, was jij een Trabant met drie lekke banden.
Of jullie chanteren in de kroeg, om de rekening weer eens op te pikken omdat je anders een ban krijgt als die perfecte DD op het blauwe gedeelte komt
Edit: Of gewoon omdat het kan.
Je mag nu uitloggen. Ik giechelde!
Han is niet te chanteren in de kroeg. Die heeft binnen een half uur vier IPA’s en drie Tripels achter de goudgevulde kiezen. Een uur later staat hij met de Taphuys kaart bij het OV-chipding op het station. Daar heb je geen omkijken naar.
Mooi als zelfs je gebit bi-couleur is.
Je hebt ‘zes uur’ verkeerd gespeld. Ik houd wel van een borreltje.
Hoeveel drinkt hij dan wel niet in het weekend?
Niet weinig
De dag waarvan wij allen, tevergeefs, nog steeds hopen dat hij ooit komt…
En dan kom ik binnen no time weer terug onder een andere naam met een raar getekend poppetje als avatar.
Daar heb ik nog een gifje van
Het is een beetje als Good Will Hunting he
Drebin was er al voordat Logie weg ging, get your facts straight
Ik ging het topic toch al off-topic slepen. Dus kom maar door.