Perceptie experimentje

Nou, daar kwam ik voorheen nog al eens en daar sturen ze me gerust nog eens naar toe :grimacing:.

1 like

Ik moest vanwege de kleur aan nomos denken. Nomos is goed.

ik word van beide foto’s niet echt warm 🫠

Ik kijk alleen of er een kroontje op staat anders investeer ik er niet in :money_mouth_face:

Hema ding :grin:

Maar dan zien we de kast, de lugs, de polishing, de seconde op 6, de kroon, de strakke wijzers, de kwaliteit van de strap …

En hoeveel zijn we dan verder? 20K, 30K?

En wat doet het? Precies als het Hema ding, de tijd aangeven.

En dit, beste meneer Tutti, is de wondere horlogewereld in een notendop :clown_face:

Mooie hommage. Kost vast fractie vd normale prijs :grin:

Hee, is die kleurtjes hype nog niet over? Zonder tekst mooier dan met, net als met auto’s waar het merk of model achterop staat en niet voorop

• Niet mijn horloge, hoeveel of hoe weinig het ook kost.
  • Duits?
  • Kleur zouden mijn dochters wel mooi vinden.
  • Lijkt wel vrij luxe. Maar dat kunnen ze in China tegenwoordig ook.

:grin:

Lijkt me toch gewoon een render? Hoe kan je de kwaliteit van de kast, indecies, wijzers, wijzerplaat,… hierop beoordelen? Tuurlijk kan dit evenwel door pagani geknutseld worden, maar in de hand zal het verschil er wel zijn irl.

1 like

Renders zijn altijd lastig te beoordelen op afwerking. Maar ik vind de lugs mooi gevormd Daarmee onderscheidt het zich al van een “goedkoop 13 in een dozijn” horloge.

Verder geen behoefte aan een lila horloge. Dan liever zuurstok roze of fuchsia als we toch richting die kleur zouden gaan.