Persoonlijke inscriptie op de kast!

Kak, we moeten echt eens stoppen allemaal naar dezelfde klokjes te kijken haha. Dit is hem iid. Dacht pas de tekst van de inscriptie nog enigszins aan :wink:
Wordt straks een nog duurdere hobby als we tegen elkaar op moeten bieden :slight_smile:

1 like

Het kan trouwens nog erger :confounded: :

Heb zelf een ā€œDuoā€ Speedmaster Mark II laten voorzien van deze inscriptie

ā€œBrothers I/IIā€ op de ene
"Brothers II/II" op de andere

Vervolgens de II/II cadeau gedaan aan mijn jongere broer toen hij 40 werd
De I/II draag ik zelf, ben tenslotte de ā€œeerstgeboreneā€

De idee erachter is om mijn en zijn horlge op enig moment te schenken aan zijn en mijn zoon
Dit met de boodschap dat het belangrijk is om nooit te vergeten dat je familie belangrijk is

Het zou verschrikkelijk zijn als 1 van deze 2 horloges ooit te koop wordt aangeboden aan iemand die met dezelfde vraag komt.

On Topic, ik zou het horloge niet willen, vergelijkbaar met de mooie dame uit de BMW reclame
Niet verkeerd maar als je vervolgens ergens een tattoo vind met d enaam van het vorig vriendje is het toch anders :wink:

3 likes

Dat dus. Op voorwaarde dat het op het deksel staat en niet op de bezel of zo. Die Jack & Edith, daar zou ik voor passen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Briljante reclame!

1 like

Mogen we de voorkant ook eens zien? Is dat geen snorkel?

+1

Ja, gekocht op MP. De verkoper had een aardig aantal duidelijke foto’s bijgevoegd, naar nĆØt niet van die kant…

2 likes

Wow, mooi hoor. Dank je wel voor de plaat.

Dit is geen stemvork, maar een automaat. Uit welk jaar is deze?

Volgens de beschrijving uit 1971.

Het is zeker waardeverminderend (tenzij van ms. Monroe aan JFK o.i.d.), maar op zich geen ā€˜no go’ voor mij. Hoort allemaal bij de geschiedenis van dit horloge. Het horloge is m.i. nog steeds origineel, je kunt het beter zien als ā€˜hele nette krassen’ :wink:

Het wordt vanzelf vintage.

En het geeft het horloge een beetje geschiedenis mee. Maar als gloednieuw is, vind ik het goedkoop…

Is ook wat makkelijker weg te poetsen. :smile:

Mika

1 like

Vorig jaar kocht ik van een beroepsmilitair zijn trouwhorloge. Na drie jaar alweer gescheiden wijf pleite dus klokkie Longines hydroquest automatic met lieftallige inscriptie kon ook maar meteen vertrekken. Ik haalde er mijn voordeel uit en gelukkig stond de inscriptie in de vouwsluiting. :grin:

Ik ben op zoek naar een Accutron ā€˜deep sea’ stemvork dus je hoeft niet bang te zijn voor mijn concurrentie, succes met het bieden,
mvg

Als het je echt stoort dan is het wel te verwijderen, ik zou me er persoonlijk niet zo aan storen omdat het niet in het zicht zit.

Bij Archie & Edith zou het natuurlijk een ander verhaal zijn… :smile:

2 likes

Aston Martin Pre Owned heeft nog een mooiere :wink:

Moest 'm toch even opzoeken :wink:

7 likes