Blij om te weten dat het gebit van Jaws uit James Bond ook weer terecht is.
Wat een topmerk he!
Op een veiling voor het “goede doel” gaat het wel vaker scheef tussen waarde en opbrengst.
De aankoop van het artikel is dan bijzaak voor de weldoener.
Toch?!
Lekker in een kluis leggen en je geld bij de blauwe brigade afschrijven als gift.
Hmmm, 45,1mm in diameter en 57,3mm lug-to-lug met een dikte van 14,3mm.
Ik ben bang dat deze net iets te groot valt op mijn 17,5mm pols. Deze sla ik dit keer over denk ik.
!!!
Ik denk dat we hier te maken hebben met Japanse humor, vaak over de top.
Het gaat om het goede doel en niet zozeer om het horloge. Je kunt voor iets minder een kalender kopen (HF-kalender voor KWF! ⭐️ - 950 van Chillekasper) sponsor je ook het goede doel
Dan zijn 99,9% van de horloges sowieso te groot voor je.
Hahaha, ja da’s waar. Mijn BB5600 is eigenlijk te fors, maar wel fijn bij het onbezorgd klussen. Ik ruil 'm nog even niet in voor de G-D001.
Edit: zie nu pas mijn fout zulke fijne polsjes heb ik nu ook weer niet.
Centimeters dus.
Tuurlijk, er zit waarschijnlijk €500k aan goud in dat ding.
Zo naar de smelterij en winst maken. Iedereen gelukkig.
Ach we hebben allemaal wel eens wat geks/onhandigs gedaan in een bezopen bui… Alleen de omvang verschilt daarbij van persoon tot persoon…
Geen haar op mijn pols die er aan denkt!
Oef, ja mooi is anders, ik dacht eerst dat het om een Invicta ging… enfin, voor het goede doel dus.
Vraag me alleen af, dit is de G-Shock “Dream Project #2", wat is er met #1 gebeurd?
Bedankt voor jullie leuke reacties. Ik ben er erg blij mee.
Als je alles plat slaat en relativeert, alle horloges boven de 5k
Waarschijnlijk is het gewoon Casio die het “teruggekocht” heeft via de veiling als marketingstunt. Dan weet je als merk zeker dat het veel aandacht krijgt, meer dan dat het bij iemand in de kluis belandt. Gebeurt wel vaker en soms loopt het verkeerd af (zie Omega 2915 veiling ). ,
Vaak is een auction estimate ook extra laag zodat meer bieders denken dat ze een kans maken en meedoen. Dus dat dit meer is dan verwacht, is niet heel bijzonder.
Die is knapper dan de g shock. Sterker nog, die Rolex is nog steeds knapper dan de meeste g shocks die ooit bestaan hebben. En ik houd niet van Rolex, kun je nagaan.
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat jij smaak had.
Ik dacht bij mezelf, ik post er eentje die door letterlijk IEDEREEN afzichtelijk gevonden wordt.
Vooruit dan, nog eentje.
Deze staat te koop voor zes ton,en dan krijg je nog een tientje terug
maar dan wel, let op, gratis verzending.
Grijp je kans.
En als ze alletwee voor een betaalbaar bedrag te koop stonden en ik zou MOETEN kiezen .
Dan ging ik vol overgave voor de Gshock.
Edit. Net nog even teruggekeken maar, sorry staat op gereserveerd.