Phoibos only 🐙

Toch blijft dit de mooiste in mijn ogen

8 likes

De wave master. Inderdaad eentje die mijn verwachtingen overtroffen heeft. Had er 3 mee op vakantie en deze heeft eigenlijk alleen de Spaanse zon gezien. Die andere 2 zijn de koffer niet uitgeweest :sweat_smile:

2 likes

Dit is mijn favoriet :ok_hand:

5 likes

Toen ze net uit waren gekocht en later weer verkocht. Stom stom….
Onlangs weer nieuw aangekocht, miste hem toch.
Leuke beater met uitstraling voor weinig geld.

2 likes

Ook in het blauw is ie lekker. :+1:t2:

5 likes

Oh, wist niet dat er een Phoibos only topic bestond.

Hier alvast mijn bescheiden bijdrage, heb deze eerder dit jaar verkregen hier op HF. Draagt aangenaam, beetje Seiko Samurai stijl.

Phoibos Proteus

6 likes

Bij deze :octopus:. Robuust ding zo’n Proteus!

2 likes

Inderdaad een stevige brok :muscle:
Altijd al fan geweest van de Samurai, maar met 44 mm vond ik die net te groot. Deze is 42 mm, heeft een gelijkaardig Seiko binnenwerk en komt met saffier. En ik kan er tot 300 m diep mee duiken (als ik zou willlen & kunnen😋).

2 likes

Tot 16 oktober 50 euro korting op de hierboven al een aantal keer langskomende Phoibos Eagle Ray met couponcode PY039

3 likes

Bijna besteld, maar toen zag ik wel dat er nog import en BTW bij komt… €280 was anders wel een leuk prijsje geweest…

1 like

Dat is idd wel jammer bij Phoibos dat het voor de EU markt alsnog vanuit UK komt. Al moet ik zeggen dat ik voor mn Nebula destijds maar ongeveer 2 tientjes aan extra kosten had. Phoibos had kennelijk creatief boekhouden toegepast :sweat_smile:.

Eagle Ray GMT vandaag om de pols.

6 likes

Stil hier Phoibos fans! Bump!

5 likes

Ik mag ook meedoen :grinning:

5 likes

Zo’n Compressor wellicht wel de gaafste Phoibos :face_with_hand_over_mouth:

1 like

5 likes

Mocht je in de markt zijn voor een nieuwe Phoibos, nu toeslaan!

https://phoiboswatcheurope.com/

1 like

Vandaag de NA Phoibos Wave Master om de pols :heart_eyes:

4 likes

6 likes

5 likes