Phoibos only 🐙

Phoibos Eagle Ray GMT! Binnenkort te bewonderen in het blauwe gedeelte. Draag hem zo sporadisch, dat is zonde van zo’n gaaf horloge.

4 likes

Nieuw “zomerjasje”

4 likes

Phoibos heeft weer een nieuwe, en vooral zomerse, duiker uitgebracht: de Sea Nymph :mermaid:
Lekker draagbaar met een 38mm kast en minder dan 12mm dik. Prima “werkpaard” uurwerk erin met de Seiko NH35 en bovendien verkrijgbaar met lekkere opvallende wijzerplaten. Gave zomerknaller anyone!? :sunglasses:

Van iets dichterbij vallen, naast de genoemde wijzerplaat, ook de gekartelde bezel en de leuke caseback gravering op.

Adviesprijs is een beschaafde 305 euro en t/m 27 juni met code “SEANYMPH” slechts 255 euro.

https://phoiboswatcheurope.com/categories/collection/sea-nymph.html

Wat vinden we ervan!? :smiley:

1 like

Niet slecht, maar voor mij iets te vrouwelijke kleurtjes qua wijzerplaten.

But don 't let that spoil the fun, Georgie-boy!

1 like

Aangenaam verrast. Die Sea Nymphs zijn damesuitvoeringen, dus kleurtjes zijn doenbaar - ok, ok, dat roze is eerder iets voor de dochter van 2.5, maar deze is wel tof:

Moet ik mevrouw eerst wel van de smahtwatsj afkrijgen.

1 like

Ach 38mm past ook prima op de minder bepolste man :wink:

Dat kun jij prima hebben Kramer :wink:, bovendien George wouldn’t even have a clue want…

image

1 like

Ik vind deze ook echt tof, helaas, voor mij haha , in de early bird met korting al uitverkocht

1 like

4 likes

Phoibos doet tegenwoordig ook leuk mee in de “zomerse duiker markt” met de gele en tiffany blauwe Voyager. Leuk detail ook met het meegekleurde datewheel!

Iemand hier er toevallig een in bezit!?

4 likes

Die zijn wel erg leuk en zomers ja! :star_struck:

1 like

Zo’n gele is zeker leuk!

1 like

Ze zijn lekker bezig bij Phoibos! :octopus:
Nu ook volledig titanium modellen van de Apollo met in diverse kleurstellingen “camo” bedrukte wijzerplaten in de pre order:

Prijs wat aan de hogere kant voor Phoibos, maar daar krijg je dus wel een dikke titanium kast, prima miyota uurwerk, 300m water resistance, 3 voudigeAR saffier en zoals gezegd een vrij unieke wijzerplaat voor terug. Bracelet vind ik zelf ook erg mooi ogen!

En nog mooier:

Use Super Early Bird Coupon Code" APOLLO3A" to save €145 from 1st to 20th August.

Use Early Bird Coupon Code" APOLLO3B" to save €105 from 21st August to 10th September.

Watches will be dispatched after 10th September (first order, first served).

2 likes

Gaaf, maar redelijk aan de prijs ja…

1 like

6 likes

Ben een fan van de Sea Nymph lijn! De wijzerplaten zijn echt prachtig, plus duikhorloges voor kleinere polsen zijn altijd een +1. Moet wel zeggen dat ik de bezel wel graag wat anders zou zien, die zaagtand oogt een beetje vreemd in mijn optiek.

1 like

5 likes

Prima vakantiebeater :+1: :diving_mask: :sun_with_face: :octopus:

1 like

5 likes

6 likes