Piede

Zojuist een horloge en bandje van @Piede overgenomen. Vlotte en goede communicatie, mooi horloge zoals omschreven dus een top ervaring! Dankjewel!

1 like

Bandje gekocht van @Piede en gelijk een horloge aan hem verkocht :sweat_smile:
Zoals al tal keren vermeld hierboven - heel goede ervaring. Leuke en vlotte communicatie van liefhebber tot liefhebber. Zeker een aanrader.

1 like

Vandaag heerlijke San Martin diver met “grachtengroene” wijzerplaat en bezel gekocht van @piede.
Prachtige aanwinst voor mijn collectie, blij mee!
Soepele communicatie (al kent hij zijn eigen 06 nummer niet blindelings :slight_smile:). Levering letterlijk aan de deur (de zijne dan).
Prima deal!

1 like

Haha, een typefoutje kan gebeuren he :wink:

Delugs bandje verkocht aan @Piede, fijne en snelle verkoop. :sunglasses:

1 like

2 bandjes overgenomen van @Piede.

Fijne communicatie, sneller levering. Prima deal!

1 like

Mooie nato van @piede overgenomen. Leuke en handige verrassing erbij gedaan door de pakjespiet? :thinking: :grin: :+1:

1 like

Ook ik heb 2 bandjes gekocht van Piede.
Fijne communicatie en inderdaad leuk tooltje erbij!

Top dus!

1 like

Horloge gekocht van @Piede
Dat ging snel en soepel :blush:
Topverkoper dus, bedankt Peter!:+1:

1 like

Ook hier een flinke veer in de reet van @Piede
Snelle reactie na mijn bod.
Horloge geheel volgens verwachting,
snel en goed verpakt verzonden
Aanrader.
Peter bedankt.

1 like

Mooie Addie gekocht van Piede, helemaal top. Bedankt

1 like

En weer supersnelle actie van @Piede
2 dagen geleden contact gehad over 2 bandjes.
Vanochtend al in de bus.
Peter bedankt. Je bent een topper.

1 like

Horloge gekocht van @Piede. Vlot contact, vlotte verzending en ook vlotte reactie toen het bij DHL niet helemaal goed leek te gaan. Gelukkig kwam ook dat goed. Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Piede, topervaring gehad.

Hij was erg geduldig toen ik wat ongemak heb ervaren maar toen ik weer op de been was was het snel geregeld allemaal. Zou het zo weer doen!

:star::star::star::star::star:

1 like

Horloge verkocht aan @Piede
Vlotte communicatie en betaling.
Kun je gerust mee in zee.

1 like

Horloge gekocht van @Piede . Snelle en leuke communicatie. Ik mocht het horloge meteen komen ophalen. Gezellig even praten met een mede horloge liefhebber. Fijne ervaring en aanrader! :ok_hand: :+1:

1 like

Een horloge (King Seiko) gekocht van @Piede
Vlotte communicatie en prima verzending, zeker een aanrader!

1 like

Peter ontving zijn horloge van kickstarter waar we het al eens over gehad hadden, maar had al veel onderweg. Op mijn ‘dibs’ heeft Peter contact gezocht en dag later hebben we alles geregeld. Super attent van Peter. Reageert snel, communiceert prettig en stuurt het horloge goed verpakt en snel op! Zeer grote blij en aanrader :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een mooie duiker van Peter aka @Piede over mogen nemen. Zeer prettig contact en horloge is werkelijk als nieuw (volgens mij ook ongedragen). Peter, bedankt en wellicht tot een volgende keer!

1 like

Leuke deal gedaan met Peter. Alles snel en correct geregeld. Helemaal top! :ok_hand:

1 like