Piede

Gisteren een The Citizen van @Piede gekocht. Supertof en vlot contact en ook bij het afhalen leuk gesprek gehad. Er blij met het horloge.

1 like

Seiko verkocht aan Piede.

:star::star::star::star::star:

1 like

Afgelopen week was ik in de markt voor een horloge welke geheel toevallig juist toen door @Piede werd aangeboden.

Hij heeft het horloge direct gereserveerd voor mij totdat we beide de gelegenheid hadden om het rond te maken.

Gezellige vent, horloge geheel conform beschrijving want gewoon als nieuw. Hele fijne transactie.

:star::star::star::star::star:

1 like

Casio Oceanus verkocht aan @Piede
Vlotte communicatie en deal was snel gemaaktšŸ‘

Toppertje!

1 like

Casio Oceanus gekocht van @Piede snelle en leuke communicatie.

Aanrader :+1:

1 like

Voor de 2e keer een horloge van @Piede overgenomen. Wederom een fijne deal en een mooi horloge!

1 like

Ik zag de Citizen Grand Touring vaak voorbij komen, steeds langer bleef ik hangen en na lang wikken en wegen toch maar contact gezocht. Peter reageerde snel, wilde zelfs het horloge wel even in de voortuin leggen voor me :wink: toch maar even persoonlijk afgesproken. Dat moest zachtjes, want de helft van de familie sliep nog… Gaf aan dat dit voor mij next best was na een The Citizen. Blijkt hij er een in de aanbieding te hebben… Toch een beetje boven budget momenteel omdat de fotografie-hobby ook een investering vergt. Lang verhaal kort: prettig contact met Peter, deal snel gesloten. Hij blij, ik erg blij… Wil je een Citizen? Klop bij Peter aan…

1 like

In mijn vakantie heeel snel besloten een mooie chronomaster over te nemen.
Omdat ik niet thuis was gevraagd of hij het een week later vanaf een vrijdag wilde versturen.

Tof dat hij dit wilde doen en heeft gedaan. Helaas had postnl wat vertraging, maar vandaag mooi verpakt binnen.

Topgozer die Peter!

1 like