PLP

Zo te lezen allemaal heel positieve ervaringen met PLP (Bart) en dat geldt ook voor mij. Bart heeft een aantal keer contact met mij opgenomen over een horloge dat ik verkocht en mede door zijn prettige manier van communiceren kwamen we er uiteindelijk best snel uit.

De betaling ging extreem snel en het was ook leuk om vrij snel na ontvangst een NA topic én een positieve review over mij op het forum terug te zien. PLP is dus zeker een aanrader!

1 like

Mooie Seiko van @PLP overgenomen :ok_hand:t2::smiley:

Leuke communicatie en horloge zoals beschreven heel goed verpakt aangekomen!

Bedankt @PLP :+1:t2:

Aanrader om zaken mee te doen :+1:t2::smiley:

1 like

Horloge overgenomen van Bart. Snelle communicatie en verzending! Tot de volgende keer @PLP!

1 like

Horloge aan @PLP verkocht in een heerlijk probleemloze en vlotte deal. Dank je wel Bart en anytime again! :+1:

1 like

Horloge geruild met Bart @PLP. Leuk contact, prettige ontmoeting en heel tevreden met de deal. Graag nog eens!

1 like

Horloge overgenomen van @PLP.
Soepel verlopen transactie. Snelle communicatie en verzending.
Ruim binnen 24 uur na de deal kon ik het horloge al om de pols slingeren!

Bedankt Bart!
(en PostNL voor afleveren, maar daar is geen apart topic voor)

1 like

Mooie horloge ruil met @PLP gemaakt. Horloges in kwestie persoonlijk overgedragen en kan deze aimabele horloge liefhebber zeker aanbevelen. :+1:

1 like

Hiero ook een vlotte deal met Bart gemaakt. Bakkie pleur erbij, lekker lopen grasduinen over horloges en tevreden huiswaarts. Dikke prima en tot de volgende @PLP :ok_hand:

1 like

Horloge overgenomen van Bart @PLP. Snelle en duidelijke communicatie, alles zoals het zou moeten dus op naar de volgende keer! Aanrader!

1 like

Het wordt tijd dat @PLP toetreed tot de club van zeer gewaardeerde forumleden.
Gisteren na een gezellige ontmoeting een horloge aan hem verkocht. Prima zaken doen met deze man.

3 likes

Leuke deal gedaan met @plp. Bart was zelfs zo aardig om het horloge te komen brengen.
Heel tevreden met de deal!

Dikke aanrader.

1 like

Zojuist een horloge binnen, scherpe geprijsd door @PLP. Bedankt voor de snelle communicatie en de snelle verzending!

1 like

Horloge gekocht van @PLP
Super contact, snel en een leuke deal gemaakt.

Ik ga genieten van de NA. Dank!

1 like

Stalen band voor Hanhart verkocht aan Bart @PLP . Zeer snelle betaling en vlotte reacties, alles top.
Graag tot de volgende keer!

1 like