Wellicht kunnen we een apart topic maken met louter kritiek op de mannen van de tijd of met dingen die jij anders zou doen ondanks dat je geen podcast maakt, als je ‘just your two cents’ wilt geven of gewoon als je wilt melden dat je hun polscontrole saai vindt. Zo loopt dit topic niet zo erg in die richting. Lijkt me een mooie taak voor @Proenski om die alliantie te gaan leiden
Nee hoor, gaat niet gebeuren. Mijn zegje en dat van andere is hier gedaan. Ga ik zeker geen apart topic voor openen.
Ik luister met heel veel plezier naar jullie podcast! Lekker een stel jonge gasten die het heeft over een prachtige hobby.
Kritiek wat ik hier lees zou ik met een korreltje zout nemen, iets met beste stuurlui en wal.
Ga zo door gasten!!!
Wat een gezeik om het podcast “gezeik” hier zeg.
Doe er je voordeel mee, maar je moet het wel willen.
Die indruk krijg ik niet echt.
Veel succes!
Keep up the good work! Vooral niet teveel laten leiden door anderen, houdt vast aan je eigen stijl. Anders gaat het op werk lijken.
De enige suggestie die ik zou willen geven is om in het topic “jouw collectie”;
misschien wat heavy hitters te vragen als gast voor een uitzending.
Tijdens Watches & Wheels vind ik de obscure horloges van bijvoorbeeld @myfriendscallmeKC en @Bernhard en niet te vergeten @Phodebimos nog veel interessanter dan al het Daytona geweld.
@ray1981 kan ook wel lekker ouwehoeren over zowel nieuwe, maar sinds hij een boek heeft, ook oude Rolexen. Hij is alleen niet te verstaan.
Ach jochie, ik maakte al programma’s als hobby lang voordat het fenomeen podcast bestond
Hahaha
Jammer dan weer… Geen zuurpruim gesignaleerd hier. Veelal onderbouwde kritiek, waar in de podcast ook om gevraagd wordt. “Heb je input, laat het ons weten”. Kritische input is ook input. Misschien nog wel waardevoller dan louter kontkusserij. Daar wordt je niet wijzer van, toch?
In morse code zeker
Haha, als daar vanuit de feedback om gevraagd zou zijn, dan zeker!
Sommige hier willen hele andere onderwerpen/horloges dan dat er nu besproken worden. Ze willen dus eigenlijk een andere podcast. Doet noem ik geen nuttige kritiek. Gemekker op de fooienpod vind ik zo snobistisch, voor niets gaat de zon op.
Ho ho ho, pc niet inkorten hoor.
Ik was heel even blij dat je mij noemde. Voelde me vereerd tot het lezen van de laatste zin.
Misschien til ik er te zwaar aan. Han is voor mij ook niet te verstaan. Hoor ik verder ook niemand over.
Fixed that for you. Geen dank!
Begrijpend lezen is ook een vak
Wanneer ga je beginnen met je vlog “Lieve Boris,…”?
leuke aflevering mannen! Ga zo door!
Vanmiddag de laatste geluisterd, was weer top