Podcast Mannen van de Tijd

Scherp! Thanks!

Yip gevonden op Spotify, zoals aanbevolen.

Ik heb nog wat afleveringen in te halen (zo’n 44) en ga dat met plezier doen :grin:

Dank en groet uit het Brabantse

1 like

Misschien “zomergasten”-editie? Lekker af en toe op locaties als het strand, terras, een kleine GTG met een paar gasten. Knippen naar korte episodes van een kwartiertje? Heb je wat minder sterk opnamemateriaal nodig… :slight_smile:

3 likes

Wake me up, before you gogo! :man_dancing:t2::man_dancing:t2:

1 like

Ik heb problemen om de laatste twee afleveringen te beluisteren. Iemand anders ook problemen?

1 like

Oh wat bedoel je? Waarmee luister je normaal?

:beers::beers:

3 likes

Gelukkig werkt het weer. Blijkbaar een netwerkding.

Veel open deuren, weinig, zeg gerust geen, nieuwe inzichten maar wel o zo huiskamergezellig.

Het is nu al een groot gemis.

Squaleee

3 likes

Die break heeft inderdaad wel weer lang genoeg geduurd.
@Twan @Sjorsson, duurt lang!

3 likes

Goed om te horen! :grin:

Haha ja cut me some slack! We komen snel weer terug! Eerstvolgende opname staat alweer gepland!

7 likes

Is het erg trouwens als ik nooit weet wie wie is? :flushed:

Niet dat het de kwaliteit of gezelligheid benadeeld, maar ik weet nooit zo goed welke stem nu bij wie hoort :sweat_smile:

5 likes

Ik heb precies hetzelfde :innocent:

4 likes

Ik dus ook, was al bang dat ik de enige was :laughing:

5 likes

Oef, ik blij…. Naja, ik schaam me nu minder diep :rofl:

Niet zoals Amerikanen doen, die roepen elkaar continue bij de naam… Ik denk dat Brad en Dave van ComicLab van alle woorden die ze uitspreken, ongeveer 10% elkaars namen zeggen. Wel een tipje trouwens, je krijgt een bak energie van die gasten. Daar kan ik dan weer een volle werkdag op teren.

5 likes

Idem hier; ik weet nooit wie wie is. :sweat_smile:

1 like

Haha nou jongens! Ik ben dus Twan!

Nee dat is te makkelijk! Helpt het als we elkaar voorstellen tijdens de aflevering?

4 likes

Zeker! :grinning:

3 likes

Ja. :sweat_smile: denk ook dat dit komt omdat de heren nooit in beeld zijn gekomen.

2 likes