Podcast Mannen van de Tijd

4 likes

Ik ga deze vandaag eens luisteren. Gisteren twee oude afleveringen geluisterd en ik verwacht dat deze beter gaat bevallen.

Bij de andere afleveringen stoorde ik hem toch wel redelijk aan het gebrek aan feitenkennis bij de hosts. Als je weet dat je het over een Speedmaster gaat hebben, zorg dan even dat je voorbereid bent, zodat je niet consequent het over de verkeerde diameter hebt. Idem voor het stuk over de Rolex datejust. Het getuigt niet van goede voorbereiding en kennis wanneer je niet weet dat deze ook in 36mm worden gemaakt.

4 likes

De vraag is of die filmpje gemaakt worden om feitelijk informatie over te brengen of gewoon om leuk over horloges te babbelen. Ikzelf maak zo nu en dan filmpjes, niet om mensen zwaar van informatie te voorzien, maar eerder om gewoon leuk over horloges te babbelen. Binnenkort overigens weer een collectie review doen.:upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Niet geheel mee eens…
Gewoon lekker kletsen over wat er voorhanden is.

Ik vind het heerlijk luister vermaak.

Super leuke aflevering wederom.
@Dao heeft veel gedachtes over de hobby op 1 lijn met mijzelf. Grappig om dat dan te horen.
Hier online bemerk je dat niet zo snel.

5 likes

Dat dus! :ok_hand:t2::point_up_2:t2::point_up_2:t2::point_up_2:t2:

2 likes

De vorm vond ik ook prima en leuk. Sowieso hebben de hosts een fijne wijze van praten. Alleen vind ik dat format fijner wanneer datgene wat er wordt gezegd wel tenminste juist is. :slight_smile:

Dat snap ik

Fijn dat je luistert en dat je ook kritisch luistert! Ik zou je alleen wel willen vragen om, als je bereid bent ge blijven luisteren, ons soms te willen vergeven.
We zijn beiden mega horloge enthousiastelingen maar hebben echt niet alle kennis in pacht.
We willen eigenlijk ook altijd duidelijk maken dat dit echt een reis is naar het verkrijgen van meer kennis op het gebied van horloges.
Het inlezen op horloges proberen we zo goed mogelijk te doen dus als we fouten maken horen we dat uiteraard graag!
Nogmaals fijn dat je kritisch bent en wij hopen steeds een beetje beter te worden :blush:

10 likes

Leuke aflevering weer mannen! Ik blijf het een leuk concept vinden, gewoon lekker informeel ouwehoeren over horloges. Leuk om te luisteren. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering.

4 likes

Ik zie dit topic nu net pas en ben meteen gaan luisteren. Leuk gedaan gasten, ik weet wat ik op heb staan dit weekend!

4 likes

Leuk!! Mja hier op het forum voel ik niet altijd de neiging om mijn mening te verkondigen alsof dat de waarheid is ofzo. Maar in de aflevering moet je er toch wat over vertellen :upside_down_face:

Blij dat je het leuk vond!

4 likes

Hey @Sjorsson en @Twan, leuk initiatief dit! Heb net in de auto de eerste twee geluisterd. Lekker eindje weg ouwehoeren zoals wij Brabanders dat kunnen :sweat_smile::wink::+1:t2:

5 likes

Mijn Rotterdams was daardoor meer aanwezig dan ik zelf dacht moet ik zeggen :joy:

2 likes

Haha, ik zal erop letten als ik bij aflevering 7 ben aanbeland :wink:.

Houdoe :sunglasses:

4 likes

Dankjewel! En houdoe wa!

2 likes

Jij zegt alles wat ik dacht. Maar deze aflevering met Dao is veel leuker. Met plezier geluisterd in de auto vanochtend.

4 likes

Net in de trein de laatste aflevering zitten luisteren, was weer vermakelijk heren!! :+1:t4: Maarreh @Dao, geen Bossche bollen :scream::scream::scream:

3 likes

Vond het meevallen hoor. Leuke aflevering!

2 likes

Schandalig he?

2 likes

Hoi.

Mag ik deze ronde even inbreken en vermelden dat aflevering 8 vanaf vandaag te beluisteren is.
In deze aflevering ben IK aanwezig, hoop besproken en dus veel te beluisteren.

De beleving om mee te mogen delen in deze podcast was geweldig.
Suoer hartelijk ontvangen en absoluut een top middag gehad.
Super gaaf om met gelijkgestemde om de tafel te mogen zitten en om daar dan ook nog eens heerlijk te ratelen over onze gedeelde hobby.

Dank hiervoor.

Nu lekker luisteren allemaal , veel plezier.

14 likes