Podcast Mannen van de Tijd

Leuke aflevering weer. Leuk om de verhalen achter de horloges te horen Hans.
Ben benieuwd naar deel 2 :sweat_smile:

2 likes

De afl. met Hans geluisterd en erg leuk!
Gewoon teveel horloges voor 1 aflevering :grin: haha!

2 likes

Ja absoluut een luxe probleem! :joy::ok_hand:t3:

1 like

Een andere afl met Daowatch over het ‘modden’ ook geluisterd. Ook erg leuk! :+1:
Ik had nog nooit in m’n leven een podcast gedraaid. Zo ontdek je nog eens wat :grin: :grin:

2 likes

Ik luister met plezier naar je rustige stem. Erg fijn. Ik had een hele andere, meer harde rauwere stem in gedachten. :joy:
Aan je stem te horen ben je een prettige vent. Leuk verhaal ook maar we weten hier natuurlijk al veel van je en over je horloges. Je bent niet het spreekwoordelijke gesloten boek. :wink:

Leuk!

5 likes

Dank mijnheer

2 likes

Tijdens het werken de podcast op de achtergrond beluisterd. Leuke aflevering!

2 likes

Fijn dat wij daaraan bij hebben kunnen dragen. Leuk dat je luistert!

Fijn om te horen! :raised_hands:t3:

Ben benieuwd naar deel 2! :slight_smile:

1 like

Klopt het dat deel 8 nog niet op spotify staat?

1 like

Ja klopt! Wij weten ook niet hoe dat kan. We hebben al gemaild naar Spotify. We proberen het zo snel mogelijk te fixen.

4 likes

Ik heb hier echt even de boot gemist :sweat_smile: ik ga nu Google podcast downloaden en mijn eerste podcast ooit luisteren :rofl: ik begrijp dat ik naar Brabantse stemmen ga luisteren met zachte G’s en zachte tongval dus? Heerlijk! Als Brabo kan ik dat alleen maar toejuichen :+1::wink:

Ben benieuwd guys!

4 likes

Vandaag eens luisteren. :+1:

2 likes

Echt vreemd. Ik wil gewoon via Spotify luisteren dus zal erop wachten.

Ja, keigaaf inderdaad :joy::+1:t2:

Geluisterd via Apple, leuk!!

En 5 sterren gegeven… slechts 10 beoordelingen? Komop HF dat kan beter :joy:

4 likes

Luister via de link op de site. Dan ga je naar soundcloud geloof ik. :man_shrugging:

1 like

Spotify laat echt lang opzich wachten deze ronde.
Jammer.
Komt altijd goed en gelukkig zijn er altijd nog andere kanalen waar deel 8 wel op te beluisteren is.

2 likes

Ja wij balen er ook van. We zijn al vanalles aan het proberen maar krijgen het nog niet voor elkaar.
Tot die tijd idd Google Podcast, Apple Podcast, Soundcloud, Pocket Casts of onze website…

1 like

Potverdikkie ja! :wink::ok_hand:t3: