Podcast Mannen van de Tijd

Kom maar op!

En @jur ja natuurlijk! Waar zouden we zijn zonder de Godfather van het forum!

4 likes

Zojuist geluisterd en was überhaupt mijn eerste podcast. Vind het erg leuk gedaan, met name omdat het vlot doorloopt. Ook leuk om eens de stem te horen bij een lid en bijbehorende verhalen.

Benieuwd naar de volgende. :+1:

7 likes

Kan ook je leeftijd eens echt bevestigd worden. Voor de mensen die nog steeds twijfelen.

2 likes

Heb de podcast van Hans en Dao vandaag op de terugweg naar huis geluisterd, erg leuk!! Keep up the good work en ik zie uit naar deel 2 en de overige afleveringen :grin:

En… Vooral ook dit:

Al had ik laatst natuurlijk al uren naar de stem van Hans geluisterd haha!

3 likes

Zijn die er dan?? :open_mouth:

1 like

Vraagje…
Mogen we ook leden voordragen voor een aflevering? :grinning:

3 likes

Ik niet hoor! Ook al heb jij echt een buitengewoon prachtige collectie!:ok_hand:t2:

1 like

Thanks, Ben er ook erg blij mee.

:point_up_2:Dat dus!

2 likes

Voordragen mag uiteraard altijd, echter hebben wij voor de komende tijd al hele leuke sprekers gepland staan!

Inderdaad een leuk idee :+1: zo ben ik wel heel benieuwd naar de verhalen van o.a.;

@HanDavinci
@Jurk
@Fate_Amenable_To_Change
@Watch2Morrow

Zomaar wat suggesties :wink:

Edit; kom er maar in Han

5 likes

Ik wil wel een keer meedoen. Niet met @Fate_Amenable_To_Change in één aflevering, dan krijg je dat nooit binnen de tijd afgerond.

10 likes

Leuk!

@Sjorsson en @Twan, zorgen jullie voor ondertiteling?

14 likes

Han heeft al aangeboden aan hen dat we samen komen. Ben er bij als ze het willen. :dancer:

3 likes

Bedankt voor je tag. Leuk initiatief, echter pas ik hiervoor.

3 likes

Ik ben nu aan het luisteren, heel leuk! Gewoon om de stem van een forumlid te horen, maar ook de technische discussie over het fotograferen!

3 likes

Wordt aan gewerkt!

Is het nodig ja?

3 likes

@Dao heeft een hoge standaard gezet met zijn keurige, licht Rotterdams accent :ok_hand:

5 likes

Dankjewel :pray:

2 likes

Maak je geen zorgen. Ik laat me niet opnemen of publiceren en heb bovendien iets tegen Spotify. Sorry, heren. Het gaat nooit gebeuren. :pray:

5 likes