Podcast Mannen van de Tijd

Leuke podcast zeg :+1: tijdens het “huishouden” meteen nog een paar afleveringen geluisterd. Ga zo door!

3 likes

Heb hem net weer geluisterd, was weer een vermakelijk stukje. Leuk om de stemmen erbij te horen.
@Jurk dank voor de credits, we moeten enkel nog even werken aan de uitspraak. Het is Biddel, maar dat kon jij ook niet weten. :wink:

3 likes

Ah toch! Ik dacht al dat het aan mij lag toen ik ‘Baaidol’ hoorde :stuck_out_tongue:

2 likes

19 likes

Vandaag voor de eerste keer naar een podcast uit de reeks geluisterd. Was echt heel leuk en vermakelijk.

Echt? Zelfs als Belg kon ik @HanDavinci heel goed begrijpen. Ik ken nog mensen uit Enschede en omstreken en bij hen heb ik soms echt moeite om te verstaan wat ze zeggen.

3 likes

Neeeee. :scream: Dat maakt de grap uit de strip (“Bidle Belt”) minder leuk.

Heb de podcast met veel plezier geluisterd. Ik was zelfs licht teleurgesteld dat dat Twents accent nauwelijks te horen was. Heeeel soms als je heel goed luisterde.

En ik werd genoemd! (Nou ja, mijn avatar dan).

3 likes

Dank voor alle leuke reacties. Dat doet ons goed!

6 likes

Jullie uiteraard ook top gedaan, leuke interview :+1:

2 likes

Hahahahahaha ik vind dat laatste plaatje echt te grappig in deze context :rofl:

OT: vette podcast. Heb ze nu allemaal geluisterd en er zit echt een stijgende lijn in. Klasse mannen. Ik voelde daarnaast oprecht trotse gevoelens dat ik genoemd werd door onze forumvriend Hannes 🥰

4 likes

Klopt helemaal, het was daarnaast ook wel een beetje als een “little joke” bedoeld, ik ben namelijk zelf ook een geboren Enschedeër en woon er nog steeds😀.

1 like

image

4 likes

Nee, dat kan je naam toch niet zijn met die spelling?! ‘idle…’.

Dan is het Bid-luh (:netherlands:) of Baidol (:us:).

:hugs:

1 like

Laat maar Han, die man is onverBIDDELijk :dancer:

Super dat iedereen zo enthousiast is over de uitzending! Het was serieus leuk om te doen en een keer mee te maken. @De_Guru is ook echt een toffe gast die weet wat hij aan het doen is. Tof zo’n profi studio.

Kan het van harte aanraden een keer mee te doen als je gevraagd wordt :+1:

12 likes

Mijn naam is ook volledig verkeerd uitgesproken. Nu lijkt het op ‘flauwerd’.

Dat moet dus (fonetisch) zijn ‘flø:œrr’. Dus een beetje met een lang rollende ‘r’ en vervolgens met een soort van stille ‘t’ op het eind die overgaat in een lange pauze tot het volgende woord.

Zou iemand dat in de volgende podcast even recht kunnen zetten?

15 likes

De gemiddelde Tukker is prima te verstaan. We doen in dit land altijd net alsof Randstedelingen zo keurig spreken. Ik herinner me een aflevering van één of andere presentatrice die een buslading vrouwen uit Den Haag meenam naar Twente om daar een man te zoeken. De Tukkers werden ondertiteld terwijl aan die wijven uit Den Haag geen touw vast te knopen was… Zo. Boos.

Maar goed. Ik heb omwille van deze thread toch nog een poging gedaan om 'm te luisteren, en ik kom er niet doorheen. Dit keer ben ik rond 41.50 opgehouden. Het houdt niet op, niet vanzelf.

Praten over horloges is voor mij fundamenteel oninteressant gebleken zo lang het niet over techniek en wetenschapsgeschiedenis gaat. Ik bewonder het feit dat jullie het een uur vol houden met z’n allen, zowel het maken van de show als het beluisteren er van. Daar heb ik respect voor.

Ho ho. Er is ook nog Bied-léé voor de upmarket mensen onder ons. (:fr:)

5 likes

Waarom zit je dan nog op een horlogeforum?

8 likes

Ik lees er wel graag over.

En ik kom hier met name voor de off topic discussies. :slight_smile: Daar had ik het op een gegeven moment met @Mafkees ook over, het is hier wel geinig.

Maar voel je niet bij je pietje gepakt, want ik kom ook niet door “Talking Watches” met de semi-bekende pikkestein-du-jour heen. Jeweetwel, John Mayer en zo.

Bij een discussie is er ook ruimte voor de mening van een ander :shushing_face:

Voor het eerst de podcast geluisterd en was zeker voor herhaling vatbaar. Jur en Han waren prima gasten met ieder een eigen kijk op horloges en een goede wisselwerking, de presentatie was ook van een goed niveau.
Afhankelijk van wie de gasten zijn of wat het onderwerp is ga ik dit volgen.

3 likes

Zo noem ik jou ook altijd, in onderonsjes met andere leden.

2 likes

Echt? :wink:

1 like