Podcast Mannen van de Tijd

Ik heb na enkele onderbrekingen minuut 40 bereikt. Zelden zo leuk slap geouwehoer geluisterd. Verheug me al op de resterende 20 minuten. Ook leuk om een stem bij de persoon te horen.

3 likes

Nog een geboren en getogen Enschedeër hier. Woon er alleen al een jaar of 7 niet meer.

2 likes

Bijna dan.

1 like

Ik kom oet Losser (en ik wèt van niks :stuck_out_tongue: )

(Ik heb de podcast nog niet geluisterd trouwens)

1 like

Jij hebt het het liefst over jezelf toch?

13 likes

Helaas, ik kan er ook niks aan doen,…

6 likes

Erg leuke podcast, leuk om de stemmen eens te horen bij deze forumhelden. Heb wel de vraag gemist over hoe Jurk aan zijn pepsi komt.

3 likes

Dat antwoord gaf ik wel “gewoon via de AD” :wink:

2 likes

Over zichzelf, zo veel mogelijk randzaken zo elitair mogelijk verwoord en dit zo langgerekt mogelijk.

Maar, anderzijds is het wel onderdeel van ons HF geworden, dus we willen ook niet meer zonder :sweat_smile:

7 likes

Leuke podcast mannen! Mis wel een beetje beeldmateriaal zo… wellicht een idee om het op YouTube te zetten inclusief het beeldmateriaal?

1 like

'k heb ze inmiddels op Soundcloud gevonden, Zit nu lekker Aflevering 1 te luisteren… vanmorgen Aflevering 11 al geluisterd…

Mooi aanvulling op de hobby!.. Bladen lezen, forum volgen, Facebook, Instagram, en nu ook Podcasts!.. geweldig… ga zo door!..

2 likes

Tof dat je luistert! Ik snap wat je zegt hoor, met betrekking tot beeldmateriaal. Alleen hebben Sjors en ik niet heel veel behoefte aan camera’s en een groot aantal van onze gasten ook niet, dus hebben we er voor gekozen om dat niet te doen. Overigens plaatsen we per aflevering een ‘shownote’ met foto’s van besproken horloges op Instagram: instagram.com/mannenvandetijd. Op die manier krijg je er toch wat meer beeld bij.

Nou, dat is precies wat wij ook dachten! :smiley:

2 likes

Schijnt dat je ook prima filmpjes kan maken met printjes. De audio hebben jullie al.

8 likes

Ohja… @Twan… Lugs… ik hoorde dat een paar keer voorbij komen in de diverse afleveringen…

Eh… “Bandpootjes”?..

'k ben inmiddels bij aflevering 7…

2 likes

:joy:

1 like

Waarom is er nog geen aflevering met @Arie_Kabaalstra?

2 likes

Het is ‘Mannen van de tijd’, niet ‘Mannen met voldoende tijd’.

26 likes

Erg tof, toch best grappig om een keer een stem te horen bij alle namen :sweat_smile:

3 likes

Wat mij betreft een dealbreaker, horloges zijn een onderwerp waarbij het primair gaat om wat je ziet. Dan kunnen ‘de mannen’ uren beschrijven wat zij zien en tot in detail met het kwijl in de bek oreren en snoeven over het lekkers dat zij dragen, zonder beelden van het lekkers en de bijbehorende kwijlbekken doet het mij niet veel.

Jammer, want uit de paar korte stukjes (langer houd ik het niet vol) die ik beluisterde blijkt dat de mannen en de deelnemers het heel gezellig hebben en vaak ter zake kundig zijn!

Ik ben van mening dat dit concept een hit zou zijn op YouTube, dat vol staat met onzinnige, onkundige en slap lullende reviewers.

Wat zijn de argumenten om dit niet te doen mannen?

3 likes

Goed plan !
Op zeker wordt dit een succes !

1 like