Podcast Mannen van de Tijd

Ik heb jullie inmiddels gevonden op Soundcloud, maar dat gaat niet verder dan aflevering 9… komen #10 en #11 daar ook binnenkort op?

1 like

De meeste gasten willen geen roestig mes in hun nier of longen nadat ze vol met hun bakkes en een platina Rolex in beeld zijn gekomen.

Verder zou ik echt niet weten :full_moon_with_face:.

12 likes

Weer met plezier geluisterd!

Onder begeleiding van wat inspirerende tekeningen van @Jurk zou er zoiets als de Ricky Gervais show kunnen komen. Ambitieus, ik weet het, maar toch…

5 likes

Maar, je draagt je heel erg dure bling bling horloge toch gewoon op je werk, sportclub, cafe, horeca, Albert Heijn, enzovoorts…?
Hoe doe je dat dan ?
Ik vraag dit voor een vriend.

Wat een aperte onzin!

Buiten het antwoord van @SybrenAnne (laat ons weten of hij het mis heeft en jij je bling alleen in bed draagt) : meestal heb je het meest te vrezen binnen de eigen kring, vooral als je actief bent op SM en continue laat weten wat je doet en waar je dat doet. In het nieuws wel enkele gevallen van echte BNers die beroofd werden, maar in verhouding tot het aantal dragers van lekkers is dat een nauwelijks waarneembare druppel op een gloeiende…

Nee, de mannen en hun gasten hebben niets te vrezen, behalve eeuwige YouTube roem!

Vooruit, kom uit de schimmige podkast en verrijk de horlogewereld, mannen!

2 likes

:+1:t2:

1 like

Als je actief bent in SM kunnen er rake klappen vallen ja…

7 likes

:rofl:

Je kunt ook gezellig bomen over leuke horloges en leuke merken en over quartz en vintage, kringloopvondsten, erfstukken enzovoorts met horloges die niet zo duur zijn dat je de dag erna overhoop gestoken wordt…

1 like

wat ik vaak lees in de reacties is dat veel leden het in de auto luisteren of tijdens een klusje. Denk dat YouTube en Podcast twee verschillende media zijn. In de ene doet beeld het beter en in de ander geluid.

8 likes

De spijker… Er zijn meer horloges dan Rolex :wink:

3 likes

Doe mij maar beeld in dit geval.

1 like

Hier verder luisteren:
https://feeds.transistor.fm/mannen-van-de-tijd

Omdat dat een avondvullend programma van 3,5 uur wordt :joy:

Nee geintje, het lijkt me prachtig om je verhaal te horen :hugs:

Goed dat je het zegt, dat had ik nog niet door :joy::+1:

Het heeft allebei zijn charme. Ik vond de boeken van Dan Brown vele malen leuker dan de film. Heb de boeken gelezen met hetzelfde nummer op herhaling. Dit nummer, een woord fantastisch:

Beeld je dat geluid in als hij door de straten rent, etc.

Het enige dat ik tracht te betogen is dat beeld niet altijd beter is.

3 likes

helemaal mee eens!
wat natuurlijk niet wegneemt dat dit op youtube ook best zou kunnen werken, maar dan zou ik er niet naar kijken.
ik geniet altijd van mijn dosis podcasts (echt van alles, de laatste tijd veel TGN, Hodinkee Radio, W&W, dat soort dingen) in de auto, of gewoon met oortjes in wandelend buiten.
Deze podcast nu net pas ontdekt, gelijk op geabonneerd!
Super grappig om stemmen bij de avatars te hebben, en wat heb ik gelachen om de uitspraken van Han.
Lekker subtiel en genuanceerd en zo, heerlijk.
Zoals Sjaak d’A zou zeggen, vooral doorgaan!

4 likes

Manke vergelijking, maar goed, ieder z’n meug zei de boer… :yum:

1 like

Mag. :wink: ik zag wel degelijk een gelijkenis met de Disco van Han. Iedereen zijn eigen Disco!!! :joy:

3 likes

Via You-tube zou ik het nooit volgen.
Ik kijk/volg echt niks via dat.
“vroeger” wel eens gebruik van gemaakt, pleurde ik mijn motor filmpjes erop.
Nu staat de App zelfs uit op mijn telefoon.

Dit is voor mij 100% het geval.

4 likes