Podcast Mannen van de Tijd

Thanks! :grin:

1 like

Ja was een hele leuke episode. Heb hard gelachen tijdens mijn rondje sociale distantie in het tuincentrum. Mensen zullen wel gedacht hebben ‘wat een koekwous’… :sweat_smile:

Origineel onderwerp en leuk gedaan. En die spraakverwarring over de ploprof en de alaska project, heerlijk als je het als luisteraar al in de gaten hebt en jullie zelf nog niet… :joy::joy::muscle:t2:

Keep up the good work

3 likes

Haha fijn dat de lol die wij hebben, ook word overgebracht!
Ja dat misverstand duurde wel even :sweat_smile:

1 like

Daar gaan we weer… nieuwe leuke aflevering is weer te beluisteren.

Ik hou er ervan.

6 likes

Top, weer lekker om te luisteren in de auto onderweg naar kantoor :sunglasses::+1:

3 likes

Haha je bent een baas @anon53002072EV

Ja als je dan toch als een van de weinigen naar het kantoor moet, kun je net zo goed even luisteren! :grin::ok_hand:t3:

2 likes

O gaaf! Morgenvroeg tijdens het hardlopen :running_man:t2:‍♂️ :running_man:t2:‍♂️. Begint traditie te worden :sunglasses::muscle:t2:

1 like

Ik liep er nog twee achter, zojuist achter elkaar alles geluisterd wat ik nog moest inhalen. Genoten weer en heerlijk mee kunnen lachen, ga zo door heren :grin::+1:

1 like

Mooie aflevering! Lekker geluisterd tijdens het koken :ok_hand:.
Keep up the good work!

1 like

Goede zaak! :smiley:

Thanks @Synn7, en nu proberen bij te houden :wink:

Bedankt kerel!

2 likes

Leuke aflevering weer! Fijn luistervoer in de auto van of naar het werk :+1:t3:

2 likes

Lopend mannetje, piemel-symbool, lopend mannetje, weer piemel-symbool??? Probeer je daar iets mee te zegggen? Loop je je piemel achterna?

Serieuze kant; goed bezig. Sporten is goed voor je in deze tijd.

2 likes

Hahaha, in letterlijke zin wel maar dat doen de meesten van ons (zolang we vooruit lopen )… :sweat_smile: :joy:

Maar op een of andere manier zet de forumsoftware er piemels bij als ik bepaalde emoticons plaats. Meestal als je er geen spatie tussen zet volgens mij…

Tnx, het is inderdaad heerlijk en zeker ik deze tijd. Kan het iedereen aanraden.

Oo, nog één keertje dan: :running_man:t2::running_man:t2::running_man:t2::running_man:t2:

Edit: geen piemels dit keer :roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

Tijd voor een wekelijkse editie heren?!

3 likes

Wel heel nice dat je het vaker wilt horen. We zijn met een hoop toffe plannen bezig! Voorlopig blijven wel bij 1x per 2 weken maar wie weet…

1 like

Ik heb net de laatste 2 afleveringen in de auto geluisterd: wat ontzettend goed gedaan zeg; heel fijn om naar te luisteren. Ik luisterde eerder wel eens naar Man man man, de podcast, maar dit is gewoon beter, want minder bijzaken en toch minstens zo relaxed. Ga lekker zo door! :+1:

1 like

Wat cool om te horen! En wat een compliment, want die andere die jij noemt, wordt ook wel echt veel beluisterd! Morgen staat er weer een nieuwe opname gepland dus we blijven knallen! :smiley:

3 likes

We kunnen weer.
Ontvlucht die terroristen van kinderen en luister ter ontspanning naar de nieuwe aflevering .

Have fun

3 likes

Heb je hem ook elders staan? Heb geen Spotify :joy:

1 like

Zeker! Hij kan ook via onze site:
www.mannenvandetijd.nl

En anders via de apps van Apple en Google podcast!

Haha Thanks voor je support @anon53002072EV :kissing_heart:

2 likes