Podcast Mannen van de Tijd

Het was weer leuk mannen! Heb weer hard moeten lachen :joy::joy:. wel mooi als er ook weer ‘1,5-de-lucht-in’-sessies met HF-leden (of andere interessante gasten als die bestaan :grinning:). Heb afgelopen week de hashtag #polscontrole gelanceerd op IG :sunglasses:

5 likes

Haha wat vet! Gaan wij sowieso aan meedoen! :pray:t3:

1 like

idem dito

3 likes

Lekker even ingedommeld met podcast. Héérlijk. Op naar de volgende

1 like

Ik heb er een paar gemist, even begonnen bij de laatste en dan zie je wel dat er een groeispurt is geweest mannen @Twan, @Sjorsson en @De_Guru :ok_hand:t2:

Het was al leuk maar de flow zit er lekker in, leuke break met dat belrondje en natuurlijk ons aller forumprinses :grin:

Nice.

2 likes

Ik ben inmiddels ook weer aardig bij. Nog 2 en dan heb ik ze allemaal weer geluisterd.
Jullie gaan goed vooruit mannen, leuk.
Hebben jullie Pascal van Brunmontagne wel eens gevraagd? Lijkt me leuk om die eens zijn verhaal te horen doen.
Hij zwerft hier ook rond dus een PB is zo gedaan :wink:

7 likes

Bedankt kerel! Heel erg goed om te horen! We proberen echt steeds beter te worden!

Muchos gracias! Goede tip; we blijven altijd bezig met nieuwe gasten voor de shows! :ok_hand:t3:

3 likes

En en en… een after corona party?
Met random smaken en stijlen bij elkaar in zowel de horloges als in de personen.

Denk dat dat mooie verhalen kan opleveren.

Nog zoveel mogelijkheden, zoveel!

5 likes

Erg leuk weer…

Het stukje over de Rolex prijzen vond ik niet sterk.
Er wordt op fora als dit al genoeg gespeculeerd over dit onderwerp, ik zou voortaan dit soort ongefundeerde meningen achterwegen laten.

De rest van de aflevering was weer erg goed.
Ook de ‘productie’ wordt beter en beter.

Keep up!

2 likes

Leuk idee! Een Mannen vd Tijd Borrel :thinking:

5 likes

Thnx, we will!

Leuke podcast weer. Eerlijke en inzichtelijke antwoorden van Jasper, hoewel ik de meeste al wel kende. Heel bijzonder hoe hij zich oa op Instagram en Youtube profileert. Aan de ene kant heel zorgvuldig een bepaald imago opbouwen met modellen/verkopers die precies “de juiste” stijl hebben en zelfs door externe partijen worden gekleed. En dan aan de andere kant een heel nuchter en eerlijk verhaal over de achtergronden hiervan. Ik zie mezelf daar ook nog wel eens een horloge kopen, en dat komt mede door al dit soort publiciteit. Wat dat betreft een technische vraag: op de site staat dat alle horloges bij AVW voor verkoop worden geserviced; wat houdt dat precies in? Volledig uit elkaar halen, onderdeel voor onderdeel, opnieuw invetten, kapotte onderdelen vervangen (door originele Rolex onderdelen?) en dan weer opbouwen? Of openmaken, kijken, olie er in, dichtmaken en klaar? Of iets er tussen in?
Hoe dan ook, leuke aflevering!

2 likes

Toffe podcast hoor. Vanochtend meteen geluisterd en ben benieuwd naar Deel2.
Wat @SeikoFrank zegt klopt, sommige antwoorden zijn herkenbaar inderdaad.

2 likes

Gisteren ook weer een aflevering geluisterd en wederom erg leuk gedaan!
Benieuwd naar volgende afleveringen met liefhebbers.

1 like

Volgens mij heb ik deze een keer voorbij horen komen in een van hun video’s. Ze hebben een relatie met een horlogemaker die een complete service doet voor de meeste gangbare modellen en merken, maar de bijzondere types gaan via de officiele weg. (opsturen naar bijvoorbeeld AP of Patek)

4 likes

Echt helemaal demonteren en versleten onderdelen vervangen met originele onderdelen? Dan snap ik de wat hogere prijzen een stuk beter.

Thanks! Ja helemaal nieuw is het natuurlijk zelden. Er is veel buzz rond zijn naam en AVW zelf.

Bedankt! :smiley: Deel twee gaat, zoals je al gehoord hebt, meer over de horloges zelf!

Gracias. We blijven continu op zoek naar leuke verhalen in deze wereld! We zijn überhaupt al blij dat we met mannen als Jasper Lijfering en Michiel Holthinrichs hebben kunnen zitten. Twee totaal uitersten op het eerste gezicht, maar het is de horlogeliefhebberij die ze verbindt.

We zijn echt nog lang niet klaar met de podcast! Thanks voor jullie support en feedback!

6 likes

Vind de andere podcasts trouwens ook super leuk om te luisteren. Normaal in de auto dus loop nu wat achter. Alleen deze kon ik mooi onder het uitlaten van de honden luisteren.

3 likes

Was gezellig jullie over de vloer te hebben mannen :beers:

5 likes

Ik zit hem nu lekker te luisteren.

2 likes