Podcast Mannen van de Tijd

Leuke podcast mannen!

2 likes

Dat was het zeker :ok_hand:t2:

Enjoy!

Dankjewel! Doet ons goed!

1 like

Lekker bezig mannen!
Ben benieuwd naar part two…

2 likes

Overigens… ik ben wel benieuwd naar dat verhaal in Argentinië, Jasper. Lijkt mij vrij heftig om voor je werk op die manier gevaar te moeten lopen.

4 likes

Podcast blijft genieten, blijf zo doorgaan!

3 likes

Vanacht op me werk weer is zitten luisteren. Wat een heerlijke aflevering was dit. Leuk om te horen dat iemand zo veel passie voor zijn vak heeft en hoe het allemaal begonnen is.

3 likes

Toffe aflevering mannen!

Wij hebben gebruik gemaakt van de parkeerplaatsen onder de ArenaA en nadien via openbaar vervoer naar het centrum. Of dat nu mogelijk is,…

Ook herkenbaar stukje over de ervaringen bij een dealer. Die kunnen heel erg verschillen. Zo heb ik een zeer toffe ervaring gehad bij Gassan na de rondleiding daar. We waren op vakantie en liep dus in shorts, T-shirt en met een rugzak. Verkoper was heel enthousiast en liet mij spontaan enkele horloges passen. Daarna terug in België een heel koele ervaring gehad bij het passen van een 126234. Blijft toch jammer.

2 likes

Gassan vind ik veel fijner dan S&C… Maar volgens mij merk je wel dat er bij AVW meer liefhebbers werken.

2 likes

Ja klopt volledig, daarnaast zit er ook heel wat kennis bij AVW.

Ik was wel verrast van Gassan - of toch zeker van de verkoper want die kon wel zien dat hij op dat moment geen horloge ging verkopen.

1 like

Zal je verbazen hoeveel toeristen op vakanties horloges kopen…

Op alle gekke eilanden stikt het van de ADs.

2 likes

Ach laat mij maar gewoon denken dat het zonder bijbedoelingen was :smiley:

2 likes

Vandaag nieuwe aflevering online met Ruud a.k.a. DapperDutchDude op Instagram. Super aardige gast met een respectabele verzameling. Veel plezier! :smiley:

2 likes

@DapperDutchDude op HF

2 likes

Oh ja, hele goede :relaxed:

1 like

Leuke aflevering!

1 like

Eens!

Erg leuk weer.

1 like

Bedankt mannen!

1 like

Voor velen op het forum wellicht gesneden koek maar vandaag is onze nieuwste (24e alweer) aflevering online gekomen waarin wij onze visie op “het ideale” horloge onder de 500,- euro geven. We zijn benieuwd of we misschien parels over het hoofd gezien hebben. Wat denken jullie?

10 likes

Leuk, straks op het werk even luisteren. Loop alweer een paar weken achter :see_no_evil:

2 likes

Ik vind afleveringen 21, 22 en 23 niet terug op de site. waar kan ik die vinden?

1 like