Meh, die hebben hun eigen podcast. Daar ben ik juist van afgestapt omdat ze daar een rommeltje van maakten.
Heel erg bedankt KC!
De mvdt podcast blijft een beetje hangen.
Het R woord valt te vaak, en die R schijnt de maat der dingen te zijn. Zo kwam er ditmaal een ‘OP-killer’ langs.
In een hobby met honderden merken en duizenden modellen en tienduizenden uitvoeringen blijft mvdt hangen in Veilige Vinex Vreugde.
Het lijkt dat de jongens niet over hun eigen schaduw heen kunnen stappen want het kabbelt lekker verder nu.
Een groot deel van de luisteraars zal zich herkennen in deze vreugde maar een ander deel bekruipt het gevoel dat het zoveel beter zou kunnen.
Enne, een vakantiebeater met 3 bar WR kan echt niet. Elke Vinexbewoner gaat zwemmen op vakantie, ook al staan de meren droog.
Het is ook vooral een reflectie van hun eigen leven en interesses. Bovendien, als het behalen van goede luistercijfers je doel is dan zijn de merken die veel aan bod komen wel goed geschikt.
Ze kunnen nooit iedereen dienen, en het proberen daarvan zou ook veel tijd in beslag nemen. Ik ben het wel met je eens dat er een gemiste kans is qua diversiteit, met bijvoorbeeld het betrekken van verzamelaars of forumleden of iets dergelijks. Ik zou gewoon niet meer luisteren als je het zo serieus neemt en/of als het niet jouw ding is en anders accepteren dat als Rolex het favoriete merk is van de makers dat er een grote kans bestaat dat dit altijd zal blijven terugkomen.
Squale…
De Tudor was een goede keuze!
Ik denk dat je bij de “Mannen” vooral hun eigen fase van “Watch collecting” terug ziet komen. Dus helemaal raar is dat niet. Waar ze zelf ook zijn begonnen met Seiko’s zitten ze nu duidelijk in fase 4.
Ik blijf het een leuke podcast vinden! Vooral met de interessante gasten zoals Tempus, RJ en de borrelpraat edities met @Jurk en @HanDavinci.
Goede PC dit keer heren (was ook meteen de helft van de aflevering, dus het noemen ook waard
)
Ik ben niet zo’n Insta held, maar ik zie dus de laatste aflevering er niet bij staan? Ben benieuwd naar de Piaget van Tim en het hernieuwde Amsterdamse merk
Daar zit vaker wat vertraging in (helaas).
Idem! Klinkt zeer interessant.
Vanmiddag even zonnen, oortjes in en naar mannen van de tijd luisteren. Dus type “mannen van de tijd in” en klik op de link, krijg ik onderstaande. Iets met rodelap.nl? Huh?
Ik vond de nieuwste aflevering best wel interessant omdat een 2e jaars leerling van de horlogemakers opleiding in Schoonhoven te gast wast. Hij vertelde leuk over wat ze daar zoal leren.
Oh … ga ik toch nog even luisteren.
Ik was afgehaakt nadat de gast vertelde over zijn Zenith en er kwam meteen weer dat vergelijk met een Daytona.
Kan ook via webversie van spotify luisteren geloof ik.
Uiteindelijk via andere site kunnen luisteren, maar ik vind dit vreemd. Dus maar even gemeld. Alsof een of andere malafide site kans ziet om bezoekers te kapen.
Fijne aflevering weer en goed om weer eens een interessante gast te hebben. Hij slaagde er goed in onder woorden te brengen waarom Rolex zijn favo merk is qua servicen (dat lukte met Tempus toen wat minder goed). Ik was ook al op zoek naar de shownotes op insta trouwens.
Laatste aflevering was top, interessante content
Even een compliment en blijk van waardering uitdelen. Elke keer weer een feestje om een nieuwe aflevering te luisteren, juist omdat het zo lekker informeel is. Keep ‘m coming!