Ik vond de muziek wel spannend.
Maar eerst een hele case maken over de geweldige Oris, en daarna op het eind even tussen neus en lippen door “mij niet bellen”.
Ik vond de muziek wel spannend.
Maar eerst een hele case maken over de geweldige Oris, en daarna op het eind even tussen neus en lippen door “mij niet bellen”.
Haha ik heb de divers65 al, vandaar!
Daar gaan we snel op toasten Brickie!
Vandaag de 99e aflevering geluisterd in de auto. Was weer genieten. Spannende nieuwe? deuntjes ook tussendoor haha.
Vind mijn eigen collectie tot 10k persoonlijk leuker dan de genoemde opties😉
Nu al zin in de 100e aflevering. Bedankt mannen.
🫶🏼
Moet 'm nog even luisteren.
Maar, mijn ideale 10K verzameling, als ik opnieuw zou beginnen?
Hmmm, ik heb volgens mij iets met blauwe horloges…
Hier een herintreder. Had het nooit zo op podcasts, maar tegenwoordig onderweg in de auto vind ik het toch wel prettig. Ik ga er een beetje willekeurig doorheen. Ergens opnieuw ingestapt bij aflevering 39 of iets van die geest. Aflevering 99 heb ik toch ook al geluisterd.
Het zit wel goed in elkaar, herkenbare zaken over het algemeen en ik leer soms ook nog eens wat.
Leuk om te horen! Dank voor het luisteren
Skipper altijd +1 wat mij betreft
Ik ga mij diep schamen, maar ik beken maar gelijk hahaha.
Vandaag moest ik een eindje rijden naar een horlogemaker en besloot eens naar jullie podcast te luisteren. Ik ben hooked! De reis was ineens een stuk leuker!
Nice! Dankje
Gooi alsjeblieft de aflevering erop waarin het dronken drieluik te horen is😉
En laat die tukker😘 ook weer eens uit zijn nest komen. Benieuwd wat de status is van zijn eigen horloge.
Heren,
Beste podcastmakers,
Niet om het één of ander, maar in aflevering #85, de Watches&Wonders aflevering, hebben jullie plechtig beloofd bij Ace langs te gaan en zijn hele Tudor collectie aan een grondige special te onderwerpen.
Nu moet ik als Tudor fan zeggen daar al tijden naar uit te kijken, dusssssss wanneer gaan jullie?
Toch niet vergeten hé?
Ik blijf dit dus echt een heel tof horloge vinden. En ik vind zelden een horloge ‘klein’. Maar ik heb deze om gehad en het viel me toch een beetje tegen. Misschien het horloge zo mooi plat is omdat het een duiker is, had ik gehoopt op een paar millimeter meer?
And you are absolutely right!
Moeten we ook echt nog doen!
Haha ik hoop dat daar nergens meer een opname of kopie van is
Hij is petite maar dat is ook wel weer de charme😉. Draagt als een dunne 34mm dresser indd.
Ik ben nu de laatste aflevering aan het luisteren terwijl ik een aantal foto’s aan het bewerken ben (uiteraard van horloges) en dwaal over HF. Mooie podcast weer heren!
Ook super vet om te horen dat jullie nog heel veel ideeën hebben voor toekomstige podcasts! Btw… een end piece… ik geloofde er ook niet in, totdat ik besefte dat ik mijn end piece had gekocht haha.
Nu maak je me benieuwd!