Podcast Mannen van de Tijd

Leuk om te horen dat je de blauwe Seamaster kan waarderen! Het is precies wat je zegt in de podcast.

3 likes

Tnx, ja ben er echt nog super blij mee ! De seamaster en Avenger wisselen elkaar af. Rest van de collectie zit voorlopig in de kist :sweat_smile:

4 likes

leuke aflevering, goed gedaan!

Voor mij zijn de ‘collector afleveringen’ toch wel de leukste :+1::+1::+1:

keep up the good work! :grinning:

4 likes

Misschien een leuk moment om jou aan te dragen om eens te praten over je passie voor vintage Rolex :stuck_out_tongue_winking_eye:?

4 likes

haha, dank voor het compliment! Het zou een eer zijn.

Beste MvdT,

Prachtige show was het weer (ben tot de trouwhorloge pitches gekomen). Zouden jullie aan vriend en sponsor van de show Alon eens kunnen vragen waarom de prijzen op de website van Ace zonder BTW vermeld staan. Ja ik snap dat het er in eerste instantie beter uit ziet, net zoals bij de Sligro. Maarrr wij argeloze consumenten wonend in de EU kopen alles inclusief BTW. Ik neem aan dat Ace voornamelijk aan consumenten binnen de EU verkoopt. Ik word er in ieder geval narrig van als ik gelokt ben met een prijs exclusief BTW van een juwelier.

Op het forum zijn er meer mensen die het bijzonder vinden.

Kunnen jullie dit eens uitvragen bij Ace? Ben benieuwd naar de overwegingen.

7 likes

Wat een leuke bbq-aflevering! Wederom genoten!

“Hoe lang vond je dat horloge mooi dan? De hele Zwitserland trip, 3 dagen.”

6 likes

11 likes

Gezellig (virtueel) mee gebarbecued met de Mannen van de Tijd! Was weer :+1:

Wat ik even niet begreep: het gaat op een gegeven moment over Squale en jullie verwijzen mensen die wat meer achtergrond willen over het merk door naar een YT-filmpje van TGV (is ook leuk, vind ik). Maar gewoon geen woord over de super leuke, onvolprezen (zeg ik geheel objectief :wink:) eigen MvdT Squale-aflevering!?
Surprised GIFs | Tenor

9 likes

Mooie pod cast boys heb weer genoten

1 like

Haha nu al geslaagd de bbq aflevering. Die slappe lach :joy::joy:

Nu de rest nog even afluisteren.

3 likes

Hahahaha, had precies hetzelfde! Heb hem inmiddels afgeluisterd, dat gevoel komt nog wel 1 of 2 keer terug :wink:

3 likes

Morgen weer aan het werk na 3 weken vakantie en dat word weer lekker luisteren richting Amsterdam :smile::ok_hand:t2:

3 likes

We gaan er gemakshalve vanuit dat jullie al onze content al versnuisterd hebben :blush:

2 likes

Heerlijke aflevering weer heren!

1 like

:pray:t3:

1 like

Uiteraard :sweat_smile: soms wel 2x :speak_no_evil:

Heren even over de laatste minuut ‘panerai’.

Lezen jullie even mee @Twan en @Sjorsson?

Ik vind het van origine ook een heel tof horloge, zeker het origineel. Heb inmiddels ook wel de real deal vintage panerai in mijn handen gehad en dan voel je gewoon dat het geschiedenis ademt.

Ik ben recent in de panerai store in Antwerpen geweest, zeker een keer een bezoek brengen.

Daar liggen echt heel veel verschillende modellen en je zal je verbazen als je die gaat passen, hoe klein sommige dragen. Sterker, je zou ze eigenlijk allemaal moeten passen :sweat_smile:

De due is leuk maar zeker niet de enige die goed draagbaar is. Sterker, ik vond de due tegenvallen.
Ook kun je het prijsverschil tussen de diverse modellen helaas merken. De ene pam heeft niet de kwaliteit van een ander pam.

En als jullie er dan toch zijn, even bij de buurman langs. JLC :grin:

4 likes

Deze week een aantal flinke ritten met de auto gemaakt. Even weer bijgeluisterd tot en met de laatste aflevering. Was weer erg leuk. Dank mannen voor jullie enthousiasme om elke keer weer een podcast te maken! :heart_hands:

3 likes

Het was idd een leuke en gezellige aflevering met mooie horloges :ok_hand:t2: maar alleen maar sateetjes en hamburgers op de bbq ? Geen ribs en bavette ? :smile:

1 like

Goede suggestie Simon!
Terecht hoor, heb nog te weinig Panerai gedragen.

3 likes