Podcast Mannen van de Tijd

Nieuwe aflevering alweer geluisterd in de auto naar en van het werk. Altijd leuke afleveringen met rjbroer dus deze ook weer.

4 likes

Altijd leuk om in de auto op een lang stukje naar te luisteren. Hoe de jongens bakkeleien, stoer doen als hun betere wederhelft niet in de buurt is, en op het eind dat Squale. Hoop dat die erin blijft. Ik ben pas bij aflevering 77 dus aub niet verklappen :wink:

4 likes

Haha mooi dank!

1 like

Ja, hier ook groot van RJ in de podcast. Wat een fijne man is dat. Lekker down to earth en soms grappig uit de hoek komen.

Toffe aflevering weer!

8 likes

leuke aflevering weer Mannen! met veel plezier geluisterd

5 likes

Was weer een mooie aflevering mannen!

Enne, hier een Moonswatch klant! Door de Moonswatch Jupiter heb ik het horloge virus weer opgepakt met een Speedy 3861 als gevolg. Vervolgens doorgepakt met een Tudor Pelagos FXD voor naast mijn speedy. En, niet geheel onbelangrijk, een trouwe luisteraar voor jullie podcast erbij! Oftewel, wat een simpel horloge niet kan doen! :wink:

Owja, de moonswatch is onlangs wel geflipperd. :rofl:

7 likes

Altijd leuk als RJ te gast is. Veel kennis van de horloge industrie, leuke dosis humor met zelfspot en ook altijd wel weer een scooooop!
:smile:

5 likes

Leuke aflevering weer! Leuk dat RJ er weer een keer was.

Die semi gedetailleerde reviews hoeven van mij niet zo. Dat werkt toch niet echt via een podcast zonder beelden. Maar misschien ben ik te visueel ingesteld :stuck_out_tongue:

5 likes

Leuke aflevering weer idd :+1:t2: Ik lig altijd in een deuk als Sjors het weer moet ontgelden :laughing: Ga zo door !

4 likes

Heb hem weer geluisterd mooie aflevering!

3 likes

Ik vond 'm ook wel aardig. Maar de volgende aflevering is beter.

7 likes

Haha de volgende is meer ‘uit de losse pols’ om het maar even in jargon te zeggen :joy:

4 likes

Zo, op weg naar het werk de nieuwe aflevering geluisterd.

RJ wat een topper. En jullie ook natuurlijk!

Van TjoeTjoe train naar koning van de camping naar wifebeater en harige rug. Ik heb weer genoten hahaha.

Mannen, geniet van een paar weken podcast-vrij, welverdiend!

4 likes

wat een leuke aflevering weer! Vooral het stukje over jullie wishlist en de bijbehorende motivatie was erg leuk!

dank!

2 likes

Laatste aflevering geluisterd. Heerlijk dat
ge-ouwehoer.

3 likes

Sluit ik me bij aan! Erg om gelachen. :grin: Goeie sfeer dat merk je.

“Koning van het kamp”

“Alle ballen op tafel”

:joy:

4 likes

:sweat_smile:

Hoe lang duurt die MVT vakantie? Mis het eigenlijk wel een beetje :smirk:

4 likes

Nou, niet zo lang meer. We werken ons een slag in de rondte om weer op de ether te geraken :wink:
Nee zonder dollen; we gaan snel weer opnemen.

Zou zomaar eens op Watchtime kunnen zijn…

17 likes

leuk, ik kan niet wachten!

1 like