Podcast Mannen van de Tijd

Gewoon shirt of hemd inderdaad.

Pak, hemd (of shirt), das, ijskast, horloge

Géén kostuum, overhemd/blouse, stropdas, koelkast of klokje.

:handshake:

3 likes

De ijskast was vroeger alleen weggelegd voor de elite. Daarom blijven rijke mensen de koelkast ook ijskast noemen :wink:

1 like

Correct! En niet precies. :wink:

Je vergeet ‘WC’ versus ‘toilet’.

Nee, hoor. Hoef je niet per se heel rijk voor te zijn. Maar in ieder geval niet ‘nouveau riche’ of een beetje ‘gewoontjes’. :wink:

1 like

Praten jullie ook wel eens over puzzels
( eenmalige promotie voor de actie​:rofl::rofl::rofl:)

3 likes

Ook zeer belangrijk :wink:

1 like

En dan hebben we ook nog taartje tegenover gebakje. Allemaal slap gedoe van “ons soort mensen” om zich te onderscheiden van het plebs ik heb hier een ontzettende hekel aan. In NL valt het nog mee als je het vergelijkt met wat ze in het UK doen. Bah…

1 like

Ah, missie geslaagd, dus! :wink:
YouTube / NPO

5 likes

Het was ook een grapje. Maar het oude geld noemt het nog steeds een ijskast :wink:

1 like

Ja, ik zette er óók een :wink: achter.
Hoewel we bij mij thuis, eerlijk gezegd, het betreffende apparaat ook altijd ‘ijskast’ noemden en ik dit ook nog steeds zeg. :sweat_smile: :grimacing: :joy:

1 like

Maar ben je nouw “oud geld” of niet? :joy: Want dat is eigenlijk de vraag.

Nou ja, ik ben opgegroeid in een bekend villadorp, in de randstad. Daar zal het wel aan liggen. :sweat_smile:

1 like

Jongens centraal. Als je een datum hebt zeg je ijskast en zonder datum pak je na het werken (voor een baas) een pilsie uit de koelskast. Einde discussie.

4 likes

Klopt wel :sweat_smile:

7 likes

:joy:

Eindelijk eens wat aandacht voor Longines🙏

5 likes

Was weer een lekkere podcast gents! En helemaal eens met Longines! Ook zeker mooie horloges voor dames. Heb deze vorig jaar aan mijn meisje kado gedaan. Is er helemaal happy mee (MK ligt nu in de kast :wink::muscle:).

https://www.longines.com/nl/p/watch-la-grande-classique-de-longines-l4-209-2-87-7

4 likes

Ben benieuwd naar de review over de aquaracer. Tag heuer wordt vaak zo aan de kant gezet maar voelt altijd wel erg robust aan

3 likes

Fijne podcast, zoals altijd! Eerder dit jaar ontdekt en alle afleveringen beluisterd :slight_smile: Jullie stonden dan ook netjes bovenaan in mijn Spotify Wrapped :wink:

4 likes