Tot nu toe valt het positief uit.
Dus het gaat vast door!
@Jurk, naar wie ik ook luister… Ik luister altijd graag naar persoonlijke verhalen met emotie, diepgang en humor. Feitelijke chit-chat is niet interessant.
Ik heb tot dusver niet een podcast beluisterd, omdat ik er bang voor ben dat veel… gewoon… over horloges gaat. Als jij er een leuke boodschap in verwerkt en de leuke jij bent die jij bent, zet ik de volgende aflevering wel aan.
Dank
De stemmen zijn heel positief, dus komt goed!
Goedenavond @jurk,
Ik wil toch nog wel even reageren op hetgeen ik heb gezegd, want het geschreven woord kan nog wel eens anders overkomen dan zoals bedoeld.
Zoals ik al heb aangegeven vind ik het geweldig hoe jij bijdraagt in de positiviteit. Jouw tekeningen laten mensen echt lachen en voegt echt iets toe aan het forum. Als dit jouw boodschap is, dan begrijp ik dit volkomen omdat dit onlosmakelijk verbonden is met jou als persoon op dit forum.
Waar ik doel is het stukje wereldverbeteren, gericht op goede doelen etc. Dit is af en toe wel leuk, maar met dit soort dingen moet (vind ik!) men niet doorslaan. Ik kom hier om slap te lullen en niet perse om bezit te zijn met een goed doel. Er is een hoop ongein in de wereld en HF is een stukje ontspanning wat daar los van staat. Ik hou dit ook het liefst zo.
Oftewel, balans. Ik wilde dit eerst via pb doen, maar je verdient het om dit op deze manier te delen.
Keep up the good work, blijf doen wat je doet en denk af en toe aan bovenstaande woorden. Ik zal je podcast in ieder geval luisteren.
Robert
Hi Robert,
Dank voor je toevoeging.
Dat gaat goedkomen.
De podcast gaat zeker niet over geld en goede doelen.
En dank voor je complimenten.
Graag gedaan
De Guru is ingecheckt.
Ik heb me vermaakt gisteren! Ben benieuwd naar de aflevering. Het lijkt me vreemd om mezelf terug te horen.
Haha same here! Maar volgens @De_Guru klonken we goed!
Gezellig! En snap waarom je de Guru bent!
Het lijkt mij ook vreemd ook jou te horen met het plaatje van the Hoff in gedachten
Ik mis deel 2 van Hands_on34
Ligt klaar op de stapel.
Voor iedere laag polijst extra op je stem mag je een Seiko mod HdV style voor me maken.
Ik heb geen idee wat je nu zegt, maar ik heb het idee dat je nog wel even druk mee bent met mijn Twentse diva-stem
Succes!
Komt wel goed mien jong.
Ja was een toffe opname! Het eindresultaat wordt zeer zeker de moeite waard
Ik heb gehoord dat er ook een tekening van is.
Haha zeker en een fraaie ook! Maar die showen we als de aflevering online komt ok?
Helemaal goed!!