Podcast Mannen van de Tijd

Lekker hoor! Ik zou alleen die Bastard aangooien! Wat een apparaat zo’n kamado!

1 like

Leuk dat je luistert, dank daarvoor!

Maar zoals @SwedishChef gelukkig ook aanhaalt, zullen wij altijd eerlijk zijn. Dat is juist de reden dat de samenwerking met Ace zo leuk is; Alon/Amir willen juist onze mening horen, ook als die niet helemaal positief is.

2 likes

Dat is niet voldoende voor 25 man haha.

Maar is een bakbeest ja. Die zwarte Weber heb ik even snel bij gekocht voor onderdelen :blush:. Maar die ga ik zaterdag eerst gebruiken en dan mag hij uit elkaar.

3 likes

Ja joh, die gasten zijn niet goed joh. Snappen er niets van.

:kissing_heart:

2 likes

Gelukkig komen er zo nu en dan wat kundige gasten langs in de aflevering :smirk:🫶🏼

6 likes

Aflevering nog niet geluisterd, dat komt dit weekend nog wel. Of volgende week heb ik een paar langere autoritjes op de planning staan. Dan luistert het ook wel lekker weg.

Maar om alvast antwoord te geven.

Vet ding! Ik vind hem heel erg mooi. Die ‘president’ stijl band kan mij ook wel bekoren. Met wel de kleine kanttekening dat ik dit horloge nog niet in het echt heb mogen aanschouwen.

Trouwhorloge heb ik zelf niet echt aan gedaan. Daar was ook trouwens helemaal geen budget meer voor met alle wensen van mijn eega. :sob: Maar goed, het heeft gewerkt want we zijn na 8 jaar nog steeds getrouwd. :smiling_face_with_three_hearts:

Dat gezegd hebbende, onder de 1K zou ik zoiets uitkiezen. Staat best stijlvol toch?

9 likes

Moet de aflevering nog afluisteren maar als trouwhorloge onder de 1000,- zou ik de baltic bicompax pvd gold voorstellen: goud geeft wat sjieks voor de bruiloft, maar deze kun je daarna ook zeker blijven dragen. En mooi uurwerk om naar de kijken (seagul?), tof merk ook denk ik. Laatste argument: nog wat geld over voor bijpassende gouden manchetknopen :slight_smile:

Mooi werk mannen, jullie podcasts!!

10 likes

In mijn geval droeg ik mijn Day Date. Mijn ultieme horloge hoorde ook bij de ultieme dag. Met als kanttekening dat ik niet specifiek voor de bruiloft een horloge gekocht heb.

3 likes

De prachtige Aqua Terra 41 met flaw in kwestie:

11 likes

he bekende foto :wink: deze ook al tegen gekomen op een bbq pagina op FB.

1 like

Hahaha, de bbq-groep ja. Was van de week lekker de Q’s aan het schoonmaken :smile:.

Wow, deze is echt gaaf man. Jammer dat ik over 5 weken 15 jaar getrouwd ben, anders had ik hem gekocht hahaha.

2 likes

Net in de auto terug naar huis weer geluisterd. Weer een leuke podcast

2 likes

Super leuke aflevering weer en mooie challenge!

Toch even nog een geinige optie voor die maat?
Deze Nomos misschien?

Of lekker een een Seiko Presage of één van de nieuwe Citizen Zenshin in witte of zalmkleur en de rest van het geld besteden aan :beers: :beer: :beers: met je maten :grin:

3 likes

Leuke aflevering! Imo als je een horloge kiest voor een bruiloft die je daarna als daily beater wilt gebruiken voor idealiter een hele lange tijd zou ik geen Baltic met een Chinees micro-rotor uurwerk aanraden.

Eerder kijken naar een uurwerk wat relatief makkelijk te servicen is door een gemiddelde juwelier (heel het uurwerk na 5 jaar vervangen doet toch wel wat af van de charme van je horloge) of een quartz die gewoon de rest van zijn leven mee kan?

2 likes

Goeie optie :crazy_face:

Ik ben pas bij aflevering 11, maar wat een gezellige boel met kletspraat van een paar ouwe wijven. Hoe ze elkaar ook op de korrel nemen :joy:

En leuk inkijkje hoe Jurk tot de strips is gekomen en hoe ie over de avatars en personages denkt :laughing:

4 likes

Ook zo benieuwd hoe de strip afloopt? :joy:

2 likes

Hoop nog lange niet, nog lange niet!

2 likes

Haha thanks! Aflevering 11; dat is echt lang geleden. Leuk dat je er zo van geniet!

2 likes