We gaan er gemakshalve vanuit dat jullie al onze content al versnuisterd hebben
Heerlijke aflevering weer heren!
Uiteraard soms wel 2x
Heren even over de laatste minuut ‘panerai’.
Lezen jullie even mee @Twan en @Sjorsson?
Ik vind het van origine ook een heel tof horloge, zeker het origineel. Heb inmiddels ook wel de real deal vintage panerai in mijn handen gehad en dan voel je gewoon dat het geschiedenis ademt.
Ik ben recent in de panerai store in Antwerpen geweest, zeker een keer een bezoek brengen.
Daar liggen echt heel veel verschillende modellen en je zal je verbazen als je die gaat passen, hoe klein sommige dragen. Sterker, je zou ze eigenlijk allemaal moeten passen
De due is leuk maar zeker niet de enige die goed draagbaar is. Sterker, ik vond de due tegenvallen.
Ook kun je het prijsverschil tussen de diverse modellen helaas merken. De ene pam heeft niet de kwaliteit van een ander pam.
En als jullie er dan toch zijn, even bij de buurman langs. JLC
Deze week een aantal flinke ritten met de auto gemaakt. Even weer bijgeluisterd tot en met de laatste aflevering. Was weer erg leuk. Dank mannen voor jullie enthousiasme om elke keer weer een podcast te maken!
Het was idd een leuke en gezellige aflevering met mooie horloges maar alleen maar sateetjes en hamburgers op de bbq ? Geen ribs en bavette ?
Goede suggestie Simon!
Terecht hoor, heb nog te weinig Panerai gedragen.
Mooie podcasts gents! Moest na de vakantie weer wat inhalen en het ging de laatste tijd verrassend weinig over het merk met de Kroon.
Verder @Twan, aangezien jij je FXD (volgens mij) nog niet hebt verkocht heb je nog geen record verbroken. Misschien toch een tijdje dragen? Is een heerlijk horloge.
Is weg al
Ik ben ook weer helemaal ‘bijgeluisterd’.
Ben weer een keertje ergens aflevering 19 en 20 gaan luisteren… lachen man!!! Sponsering, Heiniken wan niet horloge gerelateerd…enz enz.
Nou hoor ik alleen maar Squale, Ace jewelers enz…gewoon lachen wat er in een aantal jaren kan veranderen.
Lekker bezig en ga zo door
Haha ja er is veel gebeurd in 5 jaar! Leuk dat je luistert!
Nieuwe aflevering alweer geluisterd in de auto naar en van het werk. Altijd leuke afleveringen met rjbroer dus deze ook weer.
Altijd leuk om in de auto op een lang stukje naar te luisteren. Hoe de jongens bakkeleien, stoer doen als hun betere wederhelft niet in de buurt is, en op het eind dat Squale. Hoop dat die erin blijft. Ik ben pas bij aflevering 77 dus aub niet verklappen
Haha mooi dank!
Ja, hier ook groot van RJ in de podcast. Wat een fijne man is dat. Lekker down to earth en soms grappig uit de hoek komen.
Toffe aflevering weer!
leuke aflevering weer Mannen! met veel plezier geluisterd
Was weer een mooie aflevering mannen!
Enne, hier een Moonswatch klant! Door de Moonswatch Jupiter heb ik het horloge virus weer opgepakt met een Speedy 3861 als gevolg. Vervolgens doorgepakt met een Tudor Pelagos FXD voor naast mijn speedy. En, niet geheel onbelangrijk, een trouwe luisteraar voor jullie podcast erbij! Oftewel, wat een simpel horloge niet kan doen!
Owja, de moonswatch is onlangs wel geflipperd.
Altijd leuk als RJ te gast is. Veel kennis van de horloge industrie, leuke dosis humor met zelfspot en ook altijd wel weer een scooooop!