Mooi ! Straks de 40 minuten richting Zwolle lekker podcast luisteren. De vakantie heeft verdorie lang genoeg geduurd
Leuke aflevering met Fortis. Als de Fortis-man de prijs van het nieuwe Vagabond model geeft, € 6.800, vallen de mannen van de tijd even stil , begrijpelijk.
Stevig, maar uitlegbaar
Het wordt er voor.mij niet beter op…
Mweh
Wel leuke aflevering!
Drachten is echt zo ver nog niet hoor mannen! Kom gezellig langs om mooie Fortis, Sinn, Formex, Hanhart etc etc horloges te bekijken!
Het geeft mij wel een beetje Farer vibes. Natuurlijk geen witgouden GMT ring. Het laat wel weer mooi zien dat de prijs geen directe relatie heeft met wat je er voor krijgt. Het gaat er gewoon om of jij het een mooi horloge vindt en het er voor over hebt.
Er zijn altijd vergelijkingen te maken, gejat vind ik nogal kort door de bocht.
Mij doet ie nog het meest denken aan deze:
Heel andere league natuurlijk

Het is in ieder geval een keer géén 13 in een dozijn ontwerp
Vorm van de kast, kleine wijzer binnen de chapterring, zijn toch wel heel bepalende designelementen. Ik vind het niet bepaald origineel. En om dit nu een nieuw design te noemen… maargoed het is een mening natuurlijk.
Leuke aflevering.
Ik moest wel 3x nadenken wat de beste man bedoelde toen hij zei: Buzèll
Deze variant van bezel ( ˈbez(ə)l ) had ik nog niet gehoord
Het leek uiteindelijk op iets wat je weleens eerder had gehoord, na heel lang nadenken
Inderdaad, het is gejat. Hij heeft ook:
- wijzers
- uurmarkeringen
- een kroon
- zelf een polsband
etc.
Kom op. Sorry, maar ik word een beetje moe van het argument ‘het is gejat’. Je ben uiteraard niet de enige die zo reageert, maar het is een los argument voor mij. Alles is nml. al een keer gedaan in de horlogewereld.
Het gaat er meer om of je hem mooi vindt of niet. Blijkbaar vind je hem niet mooi. Hou het dan daarbij alsjeblieft.
volgens mij mag ik gewoon mijn mening hebben! Had er geen verkeerde bedoelingen mee. Neem anders nog een bakje koffie of thee, en geniet van de dag! Cheers!
Zit zojuist aan de koffie. Hij werkt blijkbaar nog niet.
Anyhow dat was mijn mening.
Ook verder een fijne zondag gewenst uiteraard.
Ik had het ook wat meer kunnen nuanceren. Ik heb net 2 grote koppen op. fijne zondag!
Letten we even op. Straks verzanden we weer in een discussie zoals we net achter de rug hebben over een vierkante Patek Philippe.
Daar kwamen een Hermes en farer ook al in beeld.