Helemaal mee eens. Zijn de leukste
Weer een top-aflevering met een geweldige gast. Complimenten ook voor de radio-stem van Michiel, zeer prettig om naar te luisteren! Ik zou vier "euhm"s per zin nodig hebben
Foutje, bedankt! Gisteren door t dikker vingers syndroom in verkeerde topic gepost. Dus hierbij n herkansing:
Leuke aflevering inderdaad. En leuk de afwisseling de afgelopen tijd tussen de verschillende gasten.
Ongelooflijk. Ben eindelijk bij met luisteren. Ergens vind ik t wel jammer. Voorheen kon ik elke week 1 of meerdere afleveringen luisteren in de auto.
Nu moet ik t doen met om de week. Ik kijk weer uit naar de volgende
Oh jazeker!
@Wristshot_quest leuke aflevering hoor. En mooie maar vooral bijzondere horloges.
Mooi om te horen dat @twan en @De_Guru warm beginnen te lopen voor vintage Rolex
Nu m’n bankrekening nog warm laten lopen
Ja 2 mooie afleveringen heren! Goed verhaal @Wristshot_quest , gaaf om meegenomen te worden in je toewijding.
@mannenvdtijd; had best in 1 aflevering gemogen hoor ik was al gewend aan de Acquired podcast van 5 uur
Weer een GEWELDIGE collectors podcast met @wristshot_quest. Deze afleveringen zijn het introduceren van een wekelijkse extra podcast met alleen collectors zeker waard! Bedankt alvast hiervoor :-). Mag achter de betaalmuur van mij persoonlijk. Overigens heeft de niet collectors podcast ook zeker zijn charme.
Fijne aflevering weer over jaren 50 Rolex. Thanks!
Was een mooi tweeluik, met plezier naar geluisterd!
Helemaal mee eens. Zou ie iets mee moeten doen.
Dit zijn de leukste afleveringen als je het mij vraagt. Leuke achtergrond info en veel kennis.
Net geluisterd naar de 2 afleveringen met @Wristshot_quest . Heeeel erg fijn om te luisteren. De passie spat er af. Ik zit niet in vintage rolex, maar kan wel enorm genieten van mensen die hun verhalen rondom research en de jacht op hun exemplaren vertellen. Top
‘Ze dienen om te dragen’ imho: moderne horloges wel, mint vintage horloges kan ik waarderen door ze gewoon even in de hand te bewonderen.
Onwijs leuke 2 afleveringen met @Wristshot_quest. Het luistert gewoon als een luisterboek.
Michiel, kan je wellicht foto’s posten van je horloges / collectie die je hebt besproken in de podcast? Om er ook letterlijk een beeld bij te hebben.
Super bedankt voor de complimenten! Het is, met dank aan @Wristshot_quest , een mooie aflevering geworden inderdaad!
De foto’s die wij op Instagram hebben gezet, zijn geen foto’s van de horloges van Michiel, maar zijn wel vergelijkbare stukken van sites van AVW en Bulang.
Voor hen die geen Instagram hebben:
8171 ‘Padellone’
6536
6610
6542
Top dat je ook aan de ‘oude garde’ denkt . Leuk om de horloges zo te zien naast het verhaal
Idd fijn dat de fotos ook hier gedeeld zijn. Heb zelf geen Instagram.