Podcast Mannen van de Tijd

Sorry ik heb te weinig koffie op om dubbele sarcasme op te merken. Weet iemand misschien een goede podcast over koffie?

4 likes

Was weer een leuk aflevering ook vooral omdat het een keer over heel veel verschillende merken ging. Een aflevering met een vaste gast is heet interessant maar dit is wel eens lekker weg luisteren. En de aquaracer is nu ook besproken.

6 likes

Gisteren de laatste weer geluisterd, dikke prima. Leuk dat er meerdere merken werden besproken. En het Mine Craft gehalte van de Baume & Mercier Shogun is idd hoog :laughing: Leuk om de stem van @Sjorsson ook weer eens te horen, fijn dat ie ff tijd heeft gemaakt :+1:t2:

5 likes

Leuk om Sjorsson weer te horen!

Bedankt voor de leuke aflevering, luistert lekker weg :melting_face:

En gefeliciteerd met de geweldige nieuwe stukken!

1 like

Leuke aflevering weer!
Nog niet volledig uitgeluisterd, nu in bad het laatste half uur aan het luisteren.

@Sjorsson welkom terug!
@De_Guru gefelicteerd met je papa-schap!
@Twan verkoop je nog steeds die shirts? Of is dat uitverkocht? Jij had toch die kleding ooit?

5 likes

Die zijn er zeker nog! Sterker nog, er komt volgende week iets nieuws uit!

Hou lozzy.eu site en Insta maar in de gaten :grin:

3 likes

Was weer een lekkere podcasts gents! Maare, mis wel de foto’s op the gram! Iets met 2 woorden, 9 letters. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ah, er is zelfs een site. Zo gelijk even kijken. :+1:t5:

2 likes

Ik ben via de podcast op het horlogeforum terecht gekomen. Van beide geniet ik nog steeds.
Leuke aflevering deze laatste. Lekker veel verschillende onderwerpen. Luistert heerlijk weg.

6 likes

Complimenten heren voor deze leuke en afwisselende aflevering! Suggestie om aandacht te besteden aan Certina kan ik alleen maar ondersteunen. Een merk dat een beetje in de schaduw staat maar met een mooie geschiedenis die meer aandacht verdiend. De huidige collectie kan mij niet zo bekoren behalve de DS-2. Met een heerlijke '70 vibe! Zie ook hier https://www.vintagecertinas.ch/en/home-en/

7 likes

Gezellige aflevering en inderdaad leuk om Certina en dergelijke merken te bespreken.

1 like

Certina aflevering zou zeker tof zijn er zijn hele leuke stukken bij. Dit is mij. Daily beater gada watch.

5 likes

Weer een heerlijke aflevering! Thanks boys :+1:t2:

1 like

Vintage Certina is ook lekker ! :sunglasses:

13 likes

Wat een prachtige kanon van een duiker!

2 likes

Nou jullie bedankt voor het luisteren juist!

2 likes

Grab and go Certina werkbeuker!

11 likes

Even wat afleveringen inhalen. Nu aan het luisteren naar de afleveringen met Michiel. De eerste is nu klaar en gelijk door naar de 2e :slight_smile: Heerlijk weer!

2 likes

Komt er weer een aflevering met RJ waarin er wordt teruggeblikt op de laatste W&W en alle nieuwe releases? Dat vind ik altijd leuk om te lusiteren. :blush:

12 likes

Staat al on the line!

8 likes