Hoe kom ik nou de komende twee weken door?!
Sterkte, man!
Zo erg is het niet hoor; alleen gewoon geen tijd in de agenda. We komen terug met een koffie special!!!
Niks daarvan! Een gtg special willen we!
Net geprobeerd de nieuwe podcast te beluisteren.
Voor mij in ieder geval niet te doen.
Eerste keer dat ik jullie podcast na 10 min heb uitgezet.
Het was niet horloges en meer, alleen maar gezeik over koffie. Boring
Dat is waarschijnlijk het idee achter de ‘koffie special’. Het is ook niet mijn cup of tea. Ik wacht wel op de volgende horloge gerelateerde uitzending. Het is de vrijheid die kunstenaars hebben en die doen wat ze leuk vinden.
Ah leuk! Ik ga ‘m meteen aanzetten
Haha ook goedemorgen!
Kunstenaars zijn we verre van, maar inderdaad; wij hebben ook liefde voor koffie en velen met ons. Deze uitstap was gewoon vooral daarom.
En die staat alweer klaar in de coulissen; we gaan ons weer buigen over horloges tot 500 euro. In de zomer zullen we komen met een special over rubber banden!
Helaas ook niet mijn aflevering. Vooral na de extra twee weken wachten even een kleine teleurstelling.
Maar ik zeg dit vooral niet om te zeuren; lekker doen waar je zin in hebt! Ik haak gewoon weer aan als het weer over horloges gaat
Ik laat deze ook aan mij voorbij gaan. Luister met plezier naar de podcast tijdens het wandelen.
Dus mocht ik deze week aankomen zijn jullie de schuldige
Kijk dat zijn de goeie berichten
Misschien geen Rembrandt, maar een Jopie Huisman.
Daar kijk ik wel naar uit.
Luister voor de gein is aflevering 123
Gaat gewoon over horloges en niet over eggs en Joe’s
Ik heb met volle aandacht geluisterd: veel passie hebben de mannen. Ik ben echt benieuwd wat nu echt goede koffie is en vraag me echt pijnlijk af of ik mezelf echt te kort heb gedaan met mijn cupjes😢
Tof ik moet nog wel even een paar afleveringen inhalen
Speak for yourself!
Zure koffie?
Dat zat in de aflevering. Verse boontjes lokaal gebrand. Twee weken laten uitdampen en binnen twee/drie maanden consumeren. Astu!
Drie weken moeten wachten op mijn favoriete podcast.
En dan gaat het over koffie.
Tja sorry, was een beetje teleurgesteld.
Aflevering #135 ging toch al over koffie?
Ja ach, prima aflevering tot zover. Zit net over de helft.
Ik vind koffie dan weer wel interessant, maar ben echt een noob op dat gebied.
Voor de miepers:
Het mooie aan een podcast is, dat als je hem niet leuk vindt, je hem kosteloos kunt skippen.
Deze tip was ook gratis trouwens.