Podcast Mannen van de Tijd

Dat klopt. Dat gaan we fixen!

1 like

Dus, even checken: Aflevering 20 is de laatste op de website, voor de rest moet ik naar Spotify, Apple of Google? Gaat niet gebeuren.

Als jullie hier even een transcript posten van het verhaal kan ik 'm snel doorlezen (gaat sowieso sneller dan naar gesprekken luisteren) en je een mening geven over al dan niet gemiste horloges. :+1: Bij voorbaat dank!

2 likes

Mooie exemplaren gekozen toch! Alles gaat om smaak dus er zal vast nog een hoop meer te koop zijn voor dat geld. Ik kan iig meekomen in jullie keuze .

Vandaag doe ik een beetje in jullie gekozen hoekje de tijd af lezen en dat is absoluut genieten.

Fijne aflevering weer.

3 likes

Uiteraard kun je de lijst oneindig lang maken maar ik mis toch wel de Hamilton Khaki (king).

Swiss made, gedegen uurwerken beschikbaar als automaat of quartz. Ze doen het goed op staal, leer of NATO. En waterbestendig genoeg om de vaat te doen :wink:

Ergo; mijn eerste Zwitserse horloge

3 likes

Ze staan erop!

1 like

Grazie mille :+1:

2 likes

Leuk weer! En over de nieuwe aanwinst Aquis. Dat het geen impuls was om dat er wel een week over nagedacht was :smile: :smile:

1 like

Leuke podcast. Alleen: erg veel duikers, volgens mij noemen jullie geen GMT/Worldtimer/chronograaf of vergis ik mij en heb ik niet nauwkeurig zitten luisteren toen ik dit tijdens het reizen luisterde? De horloges die jullie noemen zijn mooi, maar teveel van hetzelfde.

1 like

Haha ja wat is dat erg he? :rofl:

Absoluut komen er wel een aantal duikers voorbij! De kans dat je voor een ‘wat lager bedrag’ geen GMT of Chronograaf complicatie tegenkomt is natuurlijk wel logisch. Maar ieder zijn ding natuurlijk, voel je vooral vrij om er zelf iets anders van te vinden! :smiley:
Vergeet overigens niet, dat het eerste horloge wat wij noemen de Seagull 1963 is. Dat is natuurlijk een hartstikke leuke chronograaf!

Zijn er wel. Als voorbeeld: Worldtimer van Glycine…
Blijf erbij. Leuke podcast, maar veel van hetzelfde. Er had meer in gezeten…

Inderdaad daar heb je een punt. Die Seagull is inderdaad een chrono.

Mag ik zo vrij zijn om jullie mede te delen dat podcast van het jaar weer aan de gang is.
Lijkt mij niet meer dan logisch dat wij allemaal “mannen van de tijd” nomineren

11 likes

@anon53002072EV, Je bent een topper! Ja zo vrij mag je zijn :smiley: en we kunnen de hulp van horlogeminnend Nederland wel gebruiken in de rubriek Lifestyle!!
Wordt zeer gewaardeerd!

6 likes

:+1::+1:

3 likes

Yes, gedaan!
Goede actie @anon53002072EV :+1:t2:

4 likes

Ook een nominatie ingevuld in de rubriek ‘lifestyle’
Leuk! :slight_smile:

2 likes

Dankjewel! Voor ons ook een mooie drijfveer om mooie content te blijven maken!

Super bedankt!

2 likes

Ook ik heb mijn zegen eraan gegeven :pray:t2:

2 likes

Genomineerd!

2 likes

+1 voor de @mannenvandetijd :+1:t2:

2 likes