Heb er ook wat kostbare tijd aan gespendeerd.
Nu maar even een overnachting boeken bij hotel Jambon #fanboy @Sjorsson
Heb er ook wat kostbare tijd aan gespendeerd.
Nu maar even een overnachting boeken bij hotel Jambon #fanboy @Sjorsson
Haha heel goed!
Wauw wat een compliment
Natuurlijk ook gestemt voor jullie. Gewoon een top podcast. Heerlijk om naar te luisteren als ik alleen in de auto,sportschool, werk of waar dan ook ben.
Did it
Mijn stem hebben jullie, maar vooral als stimulerings"prijs" want er valt echt nog wel wat te verbeteren. Hoewel zeer vermakelijk om naar te luisteren mag het informatieve gehalte wel een trapje hoger @Sjorsson @Twan
Maar ga zo door en jullie gaan zeker veel awards in de wacht slepen!
Dat is het mooie aan interpretatie. Ik heb juist bij MvdT podcasts zo’n gevoel van; ah lekker. Gewoon lekker lullen over horloges… Geen zware kost, geen vakschool theorie, af en toe wat korte feitjes of weetjes, maar het gaat veel meer om bijv de mensen zelf, of ‘dit vind ik lekker’… Zo zie je maar; iedereen beleefd het op zijn eigen manier
Precies, dat is ook wat ik in de podcast waardeer, echter op de lange termijn zal dit niet voldoende zijn.
Ik hoop echt dat de heren voor de lange termijn zullen gaan en iets meer diepgang zullen introduceren.
Sowieso ben ik benieuwd naar thema’s per aflevering. Dat is natuurlijk de grootste opgave… Elke aflevering weer iets ‘fris’. Maar tot op heden; heerlijk luistervoer
Allereerst bedankt voor je feedback. Ook die vinden wij zeer waardevol. We zijn iedere keer weer op zoek naar een mooie balans tussen diepgang en en luchtigheid. We gaan je aanbeveling meenemen.
De komende aflevering zal meer naar je zin zijn verwacht ik.
Anyway; erg leuk om te zien dat je luistert
Genomineerd; luister er altijd met plezier naar.
Genomineerd, erg leuk om naar te luisteren!
Ik heb geen idee wie dat is. Moet ik hem kennen?
En als jullie gewonnen hebben…gaan we dan een keer hulzen maken?
Stem is uitgebracht…!
Nog maar 1 podcast geluisterd, maat toch op jullie gestemd!
Ook gestemd, afgelopen weken een paar podcasts geluisterd en vind dat jullie het goed en leuk doen!
Done en verdiend!
Haha deal