Podcast Mannen van de Tijd

Sigaartje, desperadosje en podcastje TVM (aldus het nieuwe logo). Goed weekend jongens, proost.

1 like

Ja top! Met dank aan @scrubsaurusrex

:rofl::rofl: “nog steeds niet uitgelegd”. Ik noem ze in gedachte Sjors en Twannie. A la Sjors en Sjimmie daar werd ook nooit uitgelegd hoe de (gezin)situatie er precies bij zat.

1 like

Haha doe dat vooral! :joy:

1 like

Hoi @twan,

Ik waardeer jullie moeite en inzet zeer die jullie in de podcast steken. Het zijn allemaal mooie afleveringen om naar te luisteren. Vooral de offtopics kunnen ook zeer leerzaam zijn, bijvoorbeeld de whiskey’s die jullie bespreken. Maar…

…aangezien ik hier niet de enige ben met het idee dat de afleveringen soms meer doen denken aan een TelSell-reclame voor Rolex en consorten, heb ik een uitdaging voor jullie:

Net als Poetin’s voorwaarde dat er alleen over een ‘speciale operatie’ in plaats van ‘oorlog in Oekraïne’ mag worden gesproken, maak eens een aflevering waarbij de volgende merken, namen, typeaanduidingen, etc., die gerelateerd zijn aan de door jullie meestgenoemde drie merken, niet mogen genoemd worden tijdens de uitzending:

Rolex, Tudor, Omega, Speedmaster, Moonwatch, etc.

Dat kan een behoorlijk lachwekkende aflevering worden, want, eerlijk gezegd, lijkt mij dit een onmogelijk opgave voor jullie. Maar bewijs het tegendeel maar. :grin:

3 likes

Lijkt me knap ingewikkeld worden. :thinking: Maar eens dat 't wel erg veel over Rolex gaat. Terwijl er natuurlijk nog zoveel andere leuke, interessante en geweldige merken zijn. Voor de rest nog steeds leuk, deze Nederlandse horlogepodcast! :+1:

2 likes

Indien het verzoek wordt gehonoreerd meld ik mij vast af voor de podcast :joy:

4 likes

De uitdaging is uiteraard voor een enkele aflevering. Skip hem dan gewoon. Mijn advies is om dat echter niet te doen, want het kan een leuke aflevering worden.

1 like

Tuurlijk ik maak maar een geintje hoor. Voor ieder wat wils zou het mooiste zijn maar ik snap ook dat je een beetje in het rayon blijft van het grootste deel van je luisteraars en bovendien je eigen voorkeur.

2 likes

Ik denk dat ze kundig genoeg zijn om zelf wat leuks te bedenken.

Is er deze week nog een leuke aflevering uitgekomen?

5 likes

Nee.

Edit: Oh wacht. Toch wel.

1 like

Gvd weer die da vinci krijg nou wat :joy::joy::joy:

2 likes

Nou, nou, niet zo mopperen. Ik weet ook dat zij kundig genoeg zijn. Daar twijfel ik ook niet aan. Maar een verzoek tot een uitdaging kan toch geen kwaad?! Indien zij niet ingaan op het verzoek; So be it! Niet geschoten, is altijd mis.

2 likes

Je hebt helemaal gelijk.

1 like

Was leuk dus? :joy:

3 likes

als je @HanDavinci als het ideaal van mens (sorry) @HanDavinci -heid neemt, super !!
En zo’n lekkere normale tukker !

1 like

Klinkt alsof @Parachrom met plezier heeft geluisterd :joy:

1 like

@Twan lees deze ook even:

1 like

Zo lang die podcast van @Parachrom en @Boris maar het best beluisterd blijft vind ik alles prima :sweat_smile::innocent:

Ik voel een dynamisch duo uitzending uitkomen, @HanDavinci met @Parachrom :grimacing:

Andere vraag, vaak worden provincialen ondertiteld op tv. Kan dat ook met een podcast? Soort nasynchronisatie ofzo. Gewoon zomaar hoor.

3 likes

Oh, dat lijkt mij tof hoor. Gaan we doen!

Dan noemen we hem nu wel @Handavinci’s Podcast, dat snap je.

3 likes