Podcast Mannen van de Tijd

Daar zit vaker wat vertraging in (helaas).

Idem! Klinkt zeer interessant.

Vanmiddag even zonnen, oortjes in en naar mannen van de tijd luisteren. Dus type “mannen van de tijd in” en klik op de link, krijg ik onderstaande. Iets met rodelap.nl? Huh?

Ik vond de nieuwste aflevering best wel interessant omdat een 2e jaars leerling van de horlogemakers opleiding in Schoonhoven te gast wast. Hij vertelde leuk over wat ze daar zoal leren.

5 likes

Oh … ga ik toch nog even luisteren.
Ik was afgehaakt nadat de gast vertelde over zijn Zenith en er kwam meteen weer dat vergelijk met een Daytona.

3 likes

Kan ook via webversie van spotify luisteren geloof ik.

Uiteindelijk via andere site kunnen luisteren, maar ik vind dit vreemd. Dus maar even gemeld. Alsof een of andere malafide site kans ziet om bezoekers te kapen.

2 likes

Fijne aflevering weer en goed om weer eens een interessante gast te hebben. Hij slaagde er goed in onder woorden te brengen waarom Rolex zijn favo merk is qua servicen (dat lukte met Tempus toen wat minder goed). Ik was ook al op zoek naar de shownotes op insta trouwens.

2 likes

Laatste aflevering was top, interessante content :raised_hands:t2:

2 likes

Lekker met jullie laatste podcast op de achtergrond hoor! :wink:

2 likes

Even een compliment en blijk van waardering uitdelen. Elke keer weer een feestje om een nieuwe aflevering te luisteren, juist omdat het zo lekker informeel is. Keep ‘m coming!

2 likes

Lekker! Dak open neem ik aan? :hugs:

4 likes

Haha 100%!

2 likes

Altijd heerlijk om in de auto te luisteren.

De ene keer minder, als de andere, maar dat lijkt me logisch.

Keep on going mannen van de tijd💪

1 like

Hoe staat het ervoor met de videocamera’s? Staat dat nog op de planning voor de toekomst?

1 like

Leuke aflevering weer. Toch knap dat jullie binnen 3 jaar van vrij onwetend naar het punt zijn gekomen waarop je over tientallen merken moeiteloos een leuk gesprekje kan houden, incl favo modellen, etc. Zelf ken ik Breguet niet eens, ga het snel checken.

3 likes

Ik heb ze allemaal geluisterd, erg leuk mannen!

1 like

Super mooi

2 likes

Hele tijd niet geluisterd naar jongens van de tijd. Moet dat weer eens oppakken nu ik al deze verhalen lees.:blush:

2 likes

:pray:t3: