Podcast Mannen van de Tijd

Met een duidelijke opdracht voor jou!

Leuke aflevering weer.

Vond de achtergrond muziek wel wat storend eerlijk gezegd. Ik was al in de auto aan het zoeken waar het geluid ineens vandaan kwam :sweat_smile:

15 likes

Eens! Maar verder een leuke aflevering gents! Al miste ik een Speedy in jullie zoektocht :joy:

3 likes

Ha! Dat had ik inderdaad ook!

Verder leuke aflevering :wink::clinking_glasses:

6 likes

Leuke aflevering. Ik had gehoord dat hier nog €600 kleingeld lag voor de buschauffeur :rofl:

De achtergrondmuziek inderdaad beter niet meer doen🤓

En de spb143 blijft idd lekker!

6 likes

Hahaha nee anders noemt Twan me een wandelende dweil :rofl:

1 like

Idd, kappe ermee :laughing:

2 likes

Precies dat ! Megastorend, ik ben gewoon gestopt met luisteren :face_with_raised_eyebrow: geen toevoeging …

3 likes

Ik twijfelde ook even waar het geluid vandaan kwam… maar ik vond het wel sfeervol. :grin:

1 like

Haha ik ook! Ik maar zoeken, toen maar andere podcast aangezet en alles weer rustig. Maar man die muziek, geen toevoeging vooral storend.

4 likes

Ah nummer 99 was weer vermakelijk! Zeker met die spannende tune die elke keer werd ingezet :wink:

Oris Chronograph is een mooi horloge wat in een collectie tot 10k thuis hoort.

NB Ik vind de subdials juist perfect zo naar buiten. (Net als bij de speedy reduced).

Bij de reedition van de zentih cairelli hebben ze zich ook moeten aanpassen aan het el primero uurwerk. Dat is perfect voor een 38mm chrono. Maar bij de cairelli klopt het niet. Daar staan de subdials ook te ver naar binnen. IMHO.

Bij de vintage is dit perfect, verschil lijkt minimaal, maar dat maakt wel een groot verschil.

Idem als de oris dus :grin:

4 likes

Storend, eens. Niet meer doen aub.

Deed me wel denken aan de spannende afleveringen van Bassie en Adriaan.

6 likes

Hahaha, ik denk dat de Baron op de loer lag

1 like

Spannond!!

Onzin, dat muziek was tof… maakte het juist spannend en mysterieus :smiley:

Blijven doen!

2 likes

Blijft toch voor iedereen verschillend.
Ik vond het namelijk ook niet fijn, dus zeker geen onzin in mijn optiek.

3 likes

Ik vond de muziek wel spannend.

Maar eerst een hele case maken over de geweldige Oris, en daarna op het eind even tussen neus en lippen door “mij niet bellen”. :joy:

3 likes

Haha ik heb de divers65 al, vandaar!

1 like

Daar gaan we snel op toasten Brickie!

1 like

Vandaag de 99e aflevering geluisterd in de auto. Was weer genieten. Spannende nieuwe? deuntjes ook tussendoor haha.

Vind mijn eigen collectie tot 10k persoonlijk leuker dan de genoemde opties😉

Nu al zin in de 100e aflevering. Bedankt mannen.

6 likes