Podcast Mannen van de Tijd

Je spreekt toch uit: ‘skweelie’ :stuck_out_tongue_winking_eye:?

2 likes

Vind ik hublisti beter klinken, zover dat kan :joy::sob:

2 likes

@Sjorsson PM gestuurd. :wink:

Squalistioni

2 likes

Squalista? :thinking:

1 like

Ik voel enige druk als je het zo stelt :face_with_peeking_eye:

2 likes

Squalerinõ

2 likes

Team #squale :muscle:

3 likes

Dit belooft wat mannen haha

2 likes

Jazeker dat gaan we plannen!

6 likes

Heb inmiddels een aflevering of 30 geluisterd, en vond één van de laatste met @doublequickset misschien wel de leukste.

Een relaxed gesprek over zijn diverse collectie, aangevuld met een paar persoonlijke verhalen wat hem aansprak en wat anekdotes voor de fun. Ook een goed tempo van vragen stellen, de gast aan het woord laten en toch voortgang kris-kras door de collectie heen.

Dat einde ook; prima drank om goede cola mee te verpesten en de Skwaale referenties :sweat_smile:

9 likes

“If you have a problem. If no one else can help you…”
image

13 likes

Even de bbq editie met bwatched luisteren. Die is ook relaxed zeg.

5 likes

Dat mis ik wel hoor!

1 like

Wat leuk om te horen, dankjewel!

1 like

Nog nooit geluisterd!

Op aanraden van @aequitas1981 maar eens doen als @MotoSkooly, @Archer en @TagEd in de uitzending komen.

5 likes

Als je dan toch bezig bent, luister #106 ook eens. Schijnt leuk te zijn :sweat_smile:

4 likes

Ik heb zojuist de laatste 4 podcasts geluisterd… De laatste 30 seconden dan… Alleen maar om eens te horen waar het Squale grapje over gaat :joy::joy::joy:.

Ik zal 106 eens helemaal beluisteren, als ik er aan toe kom.

4 likes

Zojuist #108 geluisterd.
Gewoon leuk basic slap ouwehoeren over van alles en nog wat. Luistert gewoon lekker weg tijdens het autorijden.

Over de samenwerking met merken heb ik wel een idee.

Een samenwerking met Seiko is wellicht wat. De SSC lijn waar jullie het over hadden kan wellicht een optie zijn ?
Niet al te duur, leuk te customizen en een merk dat jullie past.

Persoonlijk zou ik niet ver boven dit prijs punt gaan zodat het voor iedereen leuk blijft.

Wat verder ook nog een optie kan zijn, is Squale. Voor die optie zou ik nog even wachten aangezien jullie daar nog een special over gaan maken.

Goed weekend !

3 likes

Zo hoort 't!!

3 likes