Podcast Mannen van de Tijd

Klopt, dat snap ik ook; het is taaltechnisch correct. Alleen het is totaal niet gangbaar. Het woord ‘eclatant’ is ook goed NL’s, maar het gros zegt toch echt wel ‘schitterend’.

Het lijkt iig dat het woord ‘fabriek’ bij horloges opeens een vies woord is. Ook al wordt er ook daar veel met robots gewerkt en/of dat er zaken zijn geautomatiseerd.

Daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur durven te steken. Was het maar zo’n feest dat alle merken die aangeven dat een horloge manufactuur is alle onderdelen met de hand maken en niet machinaal. Maar dat weet jij net zo goed toch :wink:

Huh, wordt de Côtes de Genève er niet met schuurpapiertje 600 op gezet dan?

3 likes

Zeker wel met de P600, kopen ze groot in bij de Praxis :wink:
Zelf zou ik ze korrel 1200 aanbevelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nou idd ja :grimacing: een woord dat je bijna nooit hoort, manufactuur. Anno nu is er vast wel een beter woord voor toch ? Verder niks aan te merken op de afleverings :ok_hand:t2: :smile:

2 likes

@Twan : Echt fijn dat jullie eindelijk eens de Rijke & Co. hebben uitgenodigd. Daar zat ik al een tijdje op te wachten. Daarvoor dank!

6 likes

Graag gedaan. Was ook echt leuk om te doen. Sympathieke kerel die Laurens en altijd mooi om dit soort verhalen uit eerste hand mee te krijgen!

8 likes

Hele leuke afleveringen weer van de Zwitserland trip. En ook de laatste met Laurens de Rijke

Moet wel zeggen dat het FC interview de meeste indruk maakte. Ik heb het idee dat ze de laatste jaren echt zo goed bezig zijn en dit veranderd langzaam hun brand Image bij liefhebbers zoals ons heb ik het idee👍🏻

Zo een blauwe highlife GMT worldtimer lust ik wel😍

4 likes

Heel erg genoten van jullie laatste 2 podcasts over de avonturen van Laurens (De Rijke & Co).

Heerlijk eigenwijs en -zinnig. Niet alleen interessant maar ook inspirerend. Ik ben erg nieuwsgierig naar de nieuwe release en de emaille dials!

4 likes

Een verse aflevering staat live! Wat zijn jullie meningen over W&W 2024?

10 likes

leuke aflevering: deed me even vergeten dat ik 45 min vast zat op de A10 door een verkeerde afslag. Zenith Defy Skyline Chrono: mooi geïnspireerd door de RO Chrono

5 likes

Haha fijn dat we het dragelijk gemaakt hebben!

2 likes

Was weer een hele leuke aflevering. Bedankt mannen!
Wel nou ff kappen met die Squale onzin. Het is genoeg zo😅

2 likes

Ja wow, zeg dat wel! :joy:

2 likes

Moet ik hiermee kappen?

  • Stoppen met die ongein
  • Hoort erbij!
0 stemmers
2 likes

Heerlijke Squale onzin. :crazy_face:

3 likes

Maak er maar een aflevering over.

3 likes

Squale!

2 likes

Ik ben fan van het eerste uur, maar deze aflevering heb ik niet kunnen uitluisteren. De audiokwaliteit van het gesprek met R.J. stoorde mij mateloos.

2 likes

Ik vind het hinderlijk maar heb toch VOOR gestemd, ga zo door @Sjorsson :laughing:

1 like