Podcast Mannen van de Tijd

Heb me buitengewoon goed vermaakt met de #squale podcast (net als de meeste hiervoor overigens). Keep up the good work.

Squaleeeee

4 likes

Jaaaaa, wat was het weer een mooie aflevering! Squaleeee :raised_hands: Ben bijna om mannen…

Ben overigens alle afleveringen in omgekeerde volgorde aan het luisteren, ben nu bij aflevering #89, de tier-list. Wat een briljante aflevering is dat zeg! Helden! Die dinsdag met carnaval klopt gewoon, da gebeurd…

Mijn (snelle kort door de bocht) recap mening over de beluisterde afleveringen:

• Zwitserland tour episodes, waren kei goed, kleine romantische droom doorgeprikt met het in-house maken van horloges
  • Robbert Jan is ook een held! Prachtig zoals hij/ samen met jullie over horloges kunnen filosoferen/ ongezouten mening geven zonder jezelf te serieus te nemen (groot compliment)

Keep up het mooie werk mannen! Hulde!

6 likes

Haha prachtig jouw enthousiasme. Echt leuk om te horen; hier doen we het voor :pray:t3:

1 like

Heb ons pa (die geen horloge liefhebbert is) ook aan MvdT podcast gekregen en is ook enthousiast!

1 like

Leuke aflevering ondanks de commerci√ęle ondertoon!
Deed wel een beetje pijn om te horen dat Marinemasters niet zo degelijk blijken te zijn als ze eruit zien, aangezien ze vaker terug worden gebracht met defecten dan Squales. Zou dat echt zo zijn? Verbaast me wel.

1 like

Vanmiddag in de auto even de Squale aflevering geluisterd. Was weer erg leuk en mooi om de passie van de mannen over het merk te horen.

4 likes

Ik geniet altijd van jullie enthousiasme :ok_hand:

Misschien leuk een keer een aflevering met een of meerdere herstellers van ons forum.

Lexaf bijvoorbeeld, dat kunnen mooie verhalen worden.

2 likes