Podcast Mannen van de Tijd

Heb me buitengewoon goed vermaakt met de #squale podcast (net als de meeste hiervoor overigens). Keep up the good work.

Squaleeeee

4 likes

Jaaaaa, wat was het weer een mooie aflevering! Squaleeee :raised_hands: Ben bijna om mannen…

Ben overigens alle afleveringen in omgekeerde volgorde aan het luisteren, ben nu bij aflevering #89, de tier-list. Wat een briljante aflevering is dat zeg! Helden! Die dinsdag met carnaval klopt gewoon, da gebeurd…

Mijn (snelle kort door de bocht) recap mening over de beluisterde afleveringen:

  • Zwitserland tour episodes, waren kei goed, kleine romantische droom doorgeprikt met het in-house maken van horloges
  • Robbert Jan is ook een held! Prachtig zoals hij/ samen met jullie over horloges kunnen filosoferen/ ongezouten mening geven zonder jezelf te serieus te nemen (groot compliment)

Keep up het mooie werk mannen! Hulde!

8 likes

Haha prachtig jouw enthousiasme. Echt leuk om te horen; hier doen we het voor :pray:t3:

1 like

Heb ons pa (die geen horloge liefhebbert is) ook aan MvdT podcast gekregen en is ook enthousiast!

2 likes

Leuke aflevering ondanks de commerciële ondertoon!
Deed wel een beetje pijn om te horen dat Marinemasters niet zo degelijk blijken te zijn als ze eruit zien, aangezien ze vaker terug worden gebracht met defecten dan Squales. Zou dat echt zo zijn? Verbaast me wel.

1 like

Vanmiddag in de auto even de Squale aflevering geluisterd. Was weer erg leuk en mooi om de passie van de mannen over het merk te horen.

5 likes

Ik geniet altijd van jullie enthousiasme :ok_hand:

Misschien leuk een keer een aflevering met een of meerdere herstellers van ons forum.

Lexaf bijvoorbeeld, dat kunnen mooie verhalen worden.

3 likes

Leuke ouderwetse aflevering weer! Ben erg benieuwd naar het event :slight_smile:

5 likes

Nee joh onzin. Is topspul seiko

2 likes

Heel benieuwd naar de plannen voor een mogelijk event! Iets met horlogemerken erbij? :wink:

2 likes

En een fanfare. Zin in!

Genoten van een paar afleveringen achter elkaar tijdens een lange autorit. Heerlijk.

image

Dank jullie wel, Mannen van de Tijd :+1:

4 likes

En jij bedankt natuurlijk!

1 like

Dit is tof!!

3 likes

Weer met plezier geluisterd naar jullie laatste podcast… alleen moeten jullie nu echt eens kappen met het verontschuldigen/verantwoorden van jullie verkregen Frederique Constant dat het echt geen verkapte reclame is :grin:

En al is het dat wel… who cares? Jullie hebben een podcast te draaien en dat kost geld. Dus wat is er dan mis met (verkapte) reclame? Wij worden er mee vermaakt haha.

6 likes

Ik zie jullie vaak op Instagram bij mijn beste maatje van Kaeve Cars voorbijkomen.
Grappig :+1:

3 likes

Net jullie laatste podcast geluisterd met Alon over Russische horloges. Kromme tenen tijdens het luisteren. “We blijven Russische horloges verkopen, want anders is het zo zielig voor die Russische horlogemakers”. Dit getuigt toch wel van de nodige ethische flexibiliteit. En ook het argument: “Die sancties werken toch niet.”. En vol trots vertellen dat je Russische producten kan blijven verkopen, omdat je het verkoopkanaal officieel binnen de EU hebt geplaatst.

Voor mij reden om niet meer naar Ace Juwelers te gaan.

oh ja; “Pakema” is cyrillische schoonschrift. Er staat gewoon Raketa.

13 likes

Heb de prijs van de Raketa gemist…

En tijdens het Zwitserland tripje geen Powered by Ace Jewelers reclame.

Voor de rest vermakelijk genoeg om geheel te beluisteren.

1 like

Ik ga maar eens een andere horloge podcast luisteren in het vervolg. Iemand suggesties?

Ik dacht dat de “cancelcultuur” alleen iets was van televisie. Maar het floreert hier op HF ook aardig. :joy:

2 likes

Het kan nooit kwaad om je horizon te verbreden toch?