Poll: Citizen Tsuki-Yomi

De Citizen Tsuki-Yomi Moonphase heeft intussen al een groepje gebruikers weten te enthousiasmeren.

Wat is jullie populairste kleurstelling?

BY1018-80X

BY1018-80E

BY1010-81L

BY1010-81H

• BY1018-80X - Rood
  • BY1018-80E - Grijs
  • BY1010-81L - Blauw
  • BY1010-81H - Wit
0 stemmers
4 likes

Helaas nog een aantal versies die niet hier zijn uitgebracht:

de BY1008-67L

BY1009-64Y

BY1007-60L

8 likes

Dat is bijzonder jammer want die zien er fraai uit!

En met voldoende kortingsbonnen ook voor een scherpe prijs te koop bij Siebel.

Makkelijke keuze! :innocent:

:arrow_down:

Ik heb ze allemaal in handen gehad en héél bewust voor de lichtgrijze (BY81010-81H) gekozen. Het maanlandschap op de wijzerplaat kwam er het mooist op naar voren. De donkere bezels vielen voor mij sowieso af, vind ik meer iets voor een dikke duiker. Dit alles terwijl ik hĂ©lemaal niet van de lichte wijzerplaten ben, deze is dan ook gelukkig niet “Wit” maar lichtgrijs-blauw. Heel tof! Vind ik.

Ben er nog steeds blij mee! :star_struck:

Die Attesa-uitvoeringen kunnen mij niet echt bekoren. Ik vind ze veel te ‘opzichtig’ en te druk, dat maakt ze voor mij wat minder draagbaar. Geef mij maar gewoon saai grijs :wink: 
 als ik trouwens zou moeten kiezen, zou het de BY1008-67L worden.

Uiteindelijk is het een smaakdingetje hù. Je moet ze ook even in het echt zien, foto’s/renders maken alles mooier. Als ik op bovenstaande plaatjes af zou gaan, zou ik misschien wel de blauwe (81L) hebben gekocht.

@Robert8282 heeft trouwens zowel de 81L als de 81H. Ik ben wel benieuwd welke hij nu zou kopen, wetende hoe ze er allebei dragen.

5 likes

dan zou de BY1007-60L m’n keus zijn :ok_hand:
tenminste als het ook eco-drive zijn, zo te zien niet?

Mooi horloge he, ik vind dat in het wit de achtergrond beter uitkomt :slightly_smiling_face:

Ze dragen allebei het zelfde alleen een ander aan gezicht.

3 likes

Geen voorkeur voor een van beiden? Of 

De blauwe mee te werk de andere voor het weekend.

1 like

De witte:

Eensch.

5 likes

Ze hebben allebei wel wat de blauwe is ook mooi hoor met de lichtinval.

2 likes

Dank voor de poll, wil zelf de keuze maken tussen de zwart/grijze en de witte. Ik draag voornamelijk blauw en wit, dus neig naar de witte. Benieuwd naar de ervaring van @junior e.a.

1 like

Ik heb mijn eerste ervaringen en weetjes al gedeeld in een aantal posts in mijn NA-topic. Ben er erg blij mee, draagt prima en de afwerking is ook top! Gewoon een erg tof horloge. Vind ik.

2 likes

Het enige wat me tegenhoudt om de knoop door te hakken, is dat ik de am/pm en de dagaanwijzer zo overbodig vind. Technisch gezien is het een droomhorloge met moonphase op de atomische klok, titanium en Eco Drive.

Maar het had wel iets minder mogen zijn, zodat de maanfase en het maandlandschap op de wijzerplaat echt de (enige) blikvangers zijn.

De witte vind ik de aantrekkelijkste omdat het maandlandschap op de wijzerplaat gevoelsmatig het meest ‘klopt’

3 likes

Ik vind het idee van een versimpelde dial wel goed klinken. Dan zou de afbeelding van de maan wel beter uitkomen.

Prachtig horloge. Er is volgens mij ook een groene dial. BY1010-81X

Dat klopt helemaal maar hier nog niet gezien in Nederland.

Ja, dat achterwege laten, die datumaanduiding mooi horizontaal op ‘3’ en tekst op ‘9’.
Zo moeilijk is dat toch niet.
Ik begrijp al die schuine datums niet zo goed.

1 like

1 like