(POLL) Vintage of moderne Invicta's?

Ik heb ook een massief gouden liggen hoor (dus niet rvs achterkant)

Wat denk je van deze?

(Ben overigens ook nog aan het sparen voor een Rolexen GS staat ook op verlanglijst)

2 likes

Dat is een Omega.

Laat je Invicta’s eens zien!
Ben wel benieuwd!

Ben aan het werk…

6 likes

Ik ben niet zo van het vintage maar best een mooi clean horloge.

edit, die vintage Invicta chrono ziet er ook best netjes uit, maar die daarboven is dan weer een wanstaltig horloge ( disclaimer : eigen mening ) alsof men iets van het vintage gevoel wil laten terugkomen maar dan vervolgens qua design de plank volledig misslaan.

1 like

Zit een foto van mijn werk en de Omega bij xD

1 like

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/b/e/8/be8659aff037b1613d10d384c7503ed63d6a43a3_1_375x500.jpg

Ben je de was aan het doen? :joy:

Da’s wel heel erg offtopic in je eigen topic… :wink:

Ik moet samen met collega wasmachines tillen.

1 like

Ik vind er niet veel aan, modern of vintage. De vintage modellen zijn van lage tot middelhoge kwaliteit. Vaak kopieen van andere ontwerpen, zelfs in de jaren 60 nog chrono’s zonder volstalen kasten,… gewoon niets bijzonders.

Als ik dan al moet kiezen dan liever vintage, maar het is geen merk dat ik graag in de verzameling zou willen of specifiek naar op zoek zou gaan.

1 like

:thinking:

Dit is niet netjes…

1 like

Hoezo niet ? Ik zit al anderhalve week thuis met spit , daar gaat mijn Rolex droom.

Vintage. Anders kun je beter meteen een Rolex aanschaffen.

Ja dan wordt bijklussen een probleem. Steinhart dan?

Wat is het probleem :grin:

Zoals het nu gaat zal dat voor mij de max zijn helaas. Moeten onze Duitse vrienden nog wel even de Explorer gaan namaken want dat is mijn favoriet.

Dat je rug misschien eerder naar de klote is dan dat je het geld bij elkaar hebt.
Persoonlijk zou ik dan liever een nier verkopen, daarvan heb je nog een reserve exemplaar.

1 like

Ik ben niet zo oud, verdien met het werk best goed en doe ook andere dingen zoals electronica,etc. :wink:

1 like

Waardeloos topic weer; je hebt jezelf weer overtroffenšŸ‘

Edit: Al moet ik zeggen dat die over ā€œzijn automaatopwinders energiezuinigā€ ook niet best was.

6 likes

Komop zeg, we hoeven deze hobby niet allemaal even serieus te beleven.

De enige goede Invicta is een kapotte Invicta :smiley:

De modellen die er enigszins redelijk uitzien, zijn nagemaakt en de modellen die ze zelf verzonnen hebben, zien er niet uit.

Ik vind wel dat je een toffe achternaam hebt. 2 favorieten dingen van me in 1.
Bountyenvodka was nog iets toffer geweest trouwens.

3 likes

Haha, ik kan er weinig aan doen.