Ik heb een zwak voor Speedmasters
Voor de Apple Watch, in 2015, droeg ik altijd een Nike+ band die stappen, calorieën, e.d. bijhield. Dat bleek de Apple Watch veel beter te kunnen dus sindsdien is die Nike armband voor een Apple ‘armband’ omgeruild.
Voelt voor mij niet zozeer als double-wristen. Daarnaast twijfel ik er wel een beetje aan of ik wel een ‘heer’ ben. Voetballen kan ik niet dus Madonna voel ik me zeker niet.
De Speedy no doubt!
Nadat aanvankelijk de GS het ruim leek te winnen, heeft de Omega het uiteindelijk, met 68 van de 161 stemmen, toch gewonnen. GS dus op twee met 59 stemmen en de Oris kreeg er tot nu toe 34.
Ik had de GS al om, maar heb als beloofd toch de Speedmaster vandaag gedragen.
Dat hoeft nu ook weer niet
Altijd goed een speedy. Mijn favoriet horloge voor altijd
Schitterend
Ze zijn alle 3 gewoon top, dus er zijn geen slechte keuzes hier. De GS is wel het meest bijzonder
Zondag vandaag dus GS, meest ‘classy’ van de drie, en op zondag hoor je er altijd net iets beter uit te zien dan op de rest van de week.
Omega!
Perfect trio btw, complimenten!!!
Ik zou er geen 1 naar de kluis brengen, maar thuis een kluis verankeren. Lijkt me voordeliger op termijn……
Omega all the way.
Een GS blijft een netter afgewerkte Seiko, zakt denk ik meer in waarde als je hem kwijt wil voor je volgende graal.
En zijn er bij Seiko over 20 jaar nog reserve onderdelen voor?, zeer waarschijnlijk bij Omega wel.