Bedankt, goede tip! Ik heb al wat ervaring met problematische titanium kronen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Wellicht kan je mij een idee geven wat deze kroon reparatie jou heeft gekost. Dan kan ik vast gaan sparen
Apart ook om te horen dat jij exact hetzelfde probleem heb met het verstellen van de wijzers. Dit blijkt dus niet incidenteel te zijn.
Lume van de Omega’s is inderdaad heel goed, dat kan ik beamen. Mocht je tijd en vooral zin hebben dan wordt een foto van je PD vast niet alleen door mij gewaardeerd!
Weet het niet precies meer, maar denk een jaar of 15 geleden nieuw gekocht. Veel mooie technische details en draagt lekker door lage gewicht. Zo te zien technisch identiek aan die van jou, behoudens de wijzerplaat.
Overigens geen probleem met secondewijzer of kroon😀
Bezel wel een beetje kwetsbaar voor beschadigingen🙁
PD is niet zo mijn ding, maar: goede review! Dat er nog maar vele mogen volgen
Ik moet zeggen dat de kennelijke onhebbelijkheden van het kaliber me ook al niet enthousiaster maken, maar het feit dat de eigenaren dit op de koop toe nemen en er mee leven maakt dat het wel een karaktervolle klok is.
Een prachtig en bijzonder horloge. Leuk om hier eens een uitgebreide review van te lezen. Ik heb nu al een tijdje de pagina op en neer gescrold en ben erg gecharmeerd van de details. Zoals het rotorsysteem met de vormgeving van een autovelg, de materiaalkeuze, de prachtige sluiting en de afwerking van het horloge als geheel. En dan ook nog een automaat…
Dank voor je bericht. Een complete servicebeurt met kroon reparatie voor 400,- Euro is goed te doen. Bedankt ook voor de tip van Willem van den Berg. Ik heb zojuist zijn website bekeken en dat straat vertrouwen uit.
Ik heb een keer pech gehad met een module/band van een Fortis colors. Hier was de band niet goed ‘recht’ afgesneden bij de dealer waardoor de sluiting niet helemaal goed meer paste zat. Nu was het niet zo’n duur horloge en kon het horloge nog wel iets strakker om mijn pols dus uiteindelijk is het zo opgelost.