Wat een knoeperd💪gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Enne… waar heb je deze beauty gekocht???
dank je!!!
Graag gedaan. Ik heb begrepen dat addies en steeldives in principe hetzelfde horloges zijn alleen een andere merk.
Wat een berg licht geeft ‘ie.
Kan me niet voorstellen dat je zoiets lang gaat dragen, maar de tijd zal het je leren.
Och, dat is (voor de meesten) toch maar een theoretisch gegeven?
Dieper als de (afwas) bak kom ik toch niet
Rest de vraag wat voor sokken je draagt!
Wat weegt dit?
Ik heb er zelf 6 schakels uit moeten halen (de metalen band was echt gigantisch) en nu weegt het circa 200 gram, wat voor mij perfect is. Ik houd er van als er wat gewicht rondom mijn pols is. Ik heb een aantal vintage horloges, maar die dingen wegen haast niks. Het is maar net wat je voorkeur is.
Valt reuze mee hoor. Ik denk, zoals elk ander horloge gek, gaat het binnenkort weer in de doos om plaats te maken voor een ander model die binnenkort aankomt.
Precies dat. Tevens moet ik zeggen, noem me een angsthaas, maar zwemmen of duiken met een horloge durf ik niet, of het een dure diver is van Rolex, of een goedkope hommage zoals deze. Zolang het een keer een afwasbeurt overleeft ben ik content.
Met een chinese hommage snap ik t, zou niet vertrouwen op het merk… Een skx of ander fatsoenlijk druk getest horloge kan het prima hoor.