Post hier je unieke forum horloge

Seiko SDGM007
1 van 700 wereldwijd
Beniiewd of er hier een 2e of wellicht zelfs meer zijn

24 likes

Ik ben groot fan van dit model. Toen ik dus eens de moed had om op te zoeken waar hij te verkrijgen is etc. was dat een flinke teleurstelling :frowning:

Herkembaar en toch heb ik hem hier voor een meer dan eerlijke prijs kunnen koken

Dezeā€¦ook uniek in het blauwe gedeelte

9 likes

Ik denk deze:

9 likes

Deze in staal ben ik hier ook nog niet tegengekomen. Ben er trouwens achter dat er een Valjoux 7750 in zit.

5 likes


Deze ben ik nog niet eerder hier tegen gekomen, rommelmarktvondst, nieuw batterijtje er in gedaan en alles werkt.

2 likes

Nee hoor, zeker niet :wink:

Ik denk dat ik een paar unieke horloges op dit forum heb. Maar ik denk dat mijn Movado R8483 in deze uitvoering zelfs op de wereldwijde forums uniek is.

24 likes

Dit vind ik nou echt een heel fraai horloge. Subliem

1 like

5 likes

Deze kom ik ook nergens tegen. Polerouter in chronometer uitvoering met originele band:

21 likes

Er zijn er meerdere waarover ik twijfel (Oris coltrane?), maar deze schieten als eerste te binnen:

18 likes

Recentelijk overgenomen van @septentrio
Nooit eerder tegengekomen.

18 likes

Deze

3 likes

Harpoen heeft nogal wat zeldzame vintage, maar een chrono die nog steeds te koop is voor een kleine 1K heb ik hier nog niet eerder gezien. Wellicht zelfs de enige in de Benelux: Epoch Stockholm Racing chrono :slight_smile:

:blush:

2 likes

ik weet 100% zeker dat er hier (en waar dan ook ter wereld tot op vandaag :wink: ) maar 1 van is , en dat is degene die ik heb

38 likes

WaaaaaaaaW :heart_eyes:

Volgens mij ben ik de enige hier met deze leuke BelgšŸ˜€?

12 likes

En nog mooi ook! :+1: