Posters van jouw grail!

Geen belangen/aandelen, maar vind het te leuk om hier achterwege te laten. De skx staat erbij met een nomos tussen al het rolex / omega geweld

6 likes

Ik zal je wat zeggen - heb er twee besteld. Die kale witte muren in het atelier hadden wat extra’s nodig. Dank voor de tip! :smiley:

Enne - Speedy Pro en SXX009. Beiden in zwart.:+1:

7 likes

Meh.

Dus dit bedrijf verdient haar geld door simpelweg het letterlijke ontwerp van een horloge inclusief het beschermde handelsmerk op papier te zetten, selectief wat kleurtjes te laten staan hier en daar, en klaar?

Ik weet niet of ze hier toestemming voor hebben, maar koop ze nu het nog kan zou ik zeggen!

2 likes

3 likes

Precies wat ik dacht…

die SKX alleen niet in de -J variant… das dan wel jammer

1 like

mwa gemiste kans… alleen maar weer Rolexjes, duikerts, vliegers en chronograafjes… jammer allemaal soorten die ik verfoei…

Dan blijft er weinig over. Er staat overigens ook een Nomos tussen.

1 like

owkee die Nomos geef ik je :slight_smile:
maar blijft toch genoeg over? geweldige dressers van Patek, Mido, Tissot, uh Breguet… :kissing_heart:
etc etc

Na eindeloze omzwervingen zijn ze dan toch binnen… Mooie zware kwaliteit fotopapier - dus oppassen met vingerafdrukken.

Ze waren al eerder in Nederland, toen op een gegeven moment “Delivered”-status, maar ik heb ze nooit gezien. Blijkt na veel vijven en zessen dat ze alweer terug naar de USA waren. Ik diverse malen (zeer vriendelijk en behulpzaam!) contact gehad met Nine37, en zo komt het toch nog goed. Maten zijn niet metrisch, wordt dus maatwerk qua frames. Ik denk eigenlijk aan platen Trespa (wordt een beuntje tussendoor voor de collega’s op de vlakgraveer) en spuitbus-lijm. Of heeft iemand een beter idee…? Op die manier komen ze niet achter glas, en da’s eigenlijk wel zo mooi.

Maar nu het beste. Je gelooft 't niet. Ik bedoel - hoe groot is de kans…?

DE SKX STAAT OP DE GOEDE DAG EN DATUM!!!

:smiley:

10 likes

Vind ze eigenlijk best mooi,vooral de Speedy.
Heeft iets weg van een blauw/zwartdruk.

2 likes

Zijn zeker mooi. Stoort de tekstregel met naam niet?

Nee, helemaal niet. Wat me eigenlijk net pas opviel is dat ze zich er met de secondenwijzer van de SKX wel erg makkelijk af gemaakt hebben. :smile:

Heeft iemand ervarimg met het lijmen van prints op - bijvoorbeeld - Trespa? Ik gooi die vraag anders wel over naar Off-Topic, of - als je tips hebt - per PB. :+1: